Wednesday, August 3, 2011

Things I love- Terracotta bronzing gel by Guerlain

Πρόκειται για ένα πολύ καλοκαιρινό και πολύ αγαπημένο προϊόν το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ειδικά για μένα που έχω αρκετά λευκή επιδερμίδα που ταλαιπωρείται πολύ από τον ήλιο και δεν πετυχαίνω εύκολα το φυσικό ηλιοκαμένο αποτέλεσμα το bronzing gel αυτό μου έλυσε τα χέρια.




Έχει λεπτόρρευστη, δροσερή υφή ανάμεσα σε gel και λοσιόν. Πολύ ευχάριστο, διακριτικό άρωμα. Απλώνεται πολύ εύκολα με τα δάχτυλα στα ζυγωματικά, το μέτωπο, τη μύτη και σε όποια σημεία του προσώπου θέλετε να έχετε ένα ηλιοκαμένο αποτέλεσμα. Περιέχει ικανοποιητική ποσότητα (50ml τα οποία θεωρώ υπεραρκετά για το είδος του). Η τιμή είναι αρκετά τσιμπημένη αλλά ήμουν τυχερή και το αγόρασα με έκπτωση 70% σε ξεπούλημα εκπτώσεων του Notos. Θεωρώ πάντως ότι αξίζει τα λεφτά του γιατί το καλοκαίρι το χρησιμοποιώ καθημερινά και δε φαίνεται να τελειώνει με τίποτα. Χρησιμοποιείται είτε μόνο του είτε με κάποιο μπρονζέ ρουζ ή πούδρα (εγώ την loose powder golden bronze των MAC αλλά τελευταία προτιμώ τo Snow Bunny bronzer της Too Faced ) για ακόμη πιο έντονο και σταθερό αποτέλεσμα. Μόνο του δίνει ένα ζωντανό και φρέσκο αποτέλεσμα. Δουλεύεται πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα, πραγματικά πολύ εύχρηστο προϊόν.
Το προϊόν κυκλοφορεί σε 3 αποχρώσεις και έχει ένα SPF 8 πράγμα που σημαίνει ότι το καλοκαίρι πρέπει να χρησιμοποιείται πάντα πάνω από το αντηλιακό σας. Προσωπικά το χρησιμοποιώ στην πόλη, στις διακοπές, στην παραλία και γενικά παντού. Απλά το λατρεύω!
Ένα κλικ πριν δημοσιεύσω το ποστ διαπίστωσα πως η εταιρία έχει διακόψει την κυκλοφορία του προϊόντος και το έχει πιθανώς αντικαταστήσει από ότι φαίνεται με το flawless bronzing brush gel). Πραγματικά κρίμα γιατί είναι εξαιρετικό προϊόν κι αν το βρείτε πουθενά τσιμπήστε το αλλά με τέτοια κληρονομιά στα προϊόντα Terracotta για το Guerlain είμαι σίγουρη πως υπάρχει κάτι για όλες τις ανάγκες.

1 comment:

  1. Μια φορά είχα πετύχει Guerlain σε ξεπούλημα αλλά η συσκευασία μου είχε φανεί πολύ ταλαιπωρημένη κ δεν το ρίσκαρα.

    Δεν έχω χρησιμοποιήσει Terracota του Guerlain καθόλου, αλλά φαίνεται πολύ αξιόλογη σειρά.
    Το καλοκαίρι την ημέρα συνήθως προτιμώ αντηλιακή με χρώμα ;)

    Λ.

    ReplyDelete