Friday, December 30, 2011

Flormar gifts from GBB Meeting- Reviews

  Σας είχαμε πει πόσο τέλεια περάσαμε στη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers στη Θεσσαλονίκη και πως πήραμε μια σειρά δωράκια. Μετά από αρκετό καιρό χρήσης στο post αυτό θα ήθελα να σας μιλήσω για τα δώρα από την εταιρία Flormar που έτυχαν σε εμένα.



  As you may remember we had a blast at the Greek Beauty Bloggers meeting in Thessaloniki and we'got various goodies as presents. After some time of using them I'd like to review the presents I've got from Flormar.
 

Press here for English
Καταρχήν η εταιρία Flormar είναι μια εταιρία που ξεκίνησε το 1970 στο Μιλάνο, ενώ από το 1986 έχει μεταφερθεί η έδρα της μόνιμη στην Κωνσταντινούπολη, όπου κατασκευάζονται και όλα της τα προϊόντα πλέον. Η εταιρία κατάφερε να γίνει η πιο γνωστή εταιρία καλλυντικών της γείτονας χώρας με ιδιαίτερη διάδοση στον τομέα των προϊόντων περιποίησης νυχιών. Ο στόχος της είναι η παροχή μιας μεγάλης ποικιλίας προϊόντων σε προσιτές τιμές. Από το 1998 η εταιρία βγήκε στην παγκόσμια αγορά με αποτέλεσμα σήμερα να μετρά μαγαζιά σε 75 χώρες ανάμεσα τους και η Ελλάδα.


  Προσωπικά η πρώτη μου επαφή με την εταιρία ήταν μέσα από τις Greek Beauty Bloggers και τις παρουσιάσεις προϊόντων που τους είχε στείλει η Flormar. Tα παρακάτω προϊόντα είναι τα πρώτα προϊόντα της εταιρίας που δοκίμασα.
  Ξεκινώντας με το μαύρο eyeliner pen θα πω ότι αυτό ήταν το προϊόν που απόλαυσα λιγότερο. Καταρχήν να τονίσω πως δεν είμαι σε καμιά περίπτωση fan των eyeliner. Ξέρω πολύ καλά πως πολλές προτιμούν τη μορφή στυλό και την θεωρούν πιο εύχρηστη, αλλά προσωπικά θεωρώ πως η συσκευασίες με πινελάκι με βοηθούν περισσότερο στην εφαρμογή. Στα θετικά του προϊόντος η ωραία του απόδοση σε χρώμα καθώς και η σταθερότητα του. Δε μουντζούρωσε καθόλου όσες ώρες το φόρεσα ενώ ήταν πολύ εύκολο το ξεβάψω. Μετά από τις πρώτες δοκιμές το χρησιμοποιώ στις κάτω βλεφαρίδες όπου η εφαρμογή είναι πολύ εύκολη και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα του. Πιστεύω πως σε κοπέλες που τους αρέσει το eyeliner και αρέσκονται στη χρήση στυλό θα αρέσει πολύ περισσότερο. Εγώ θα προτιμήσω να δοκιμάσω το precision artliner αλλά και τα glitter eyeliners της Flormar που τα έχω βάλει στο μάτι για τα υπέροχα τους χρώματα.


   Περνάμε στην μαύρη mascara x10 Volume sculpting, που αποτελεί και το αγαπημένα μου από τα τρία προϊόντα. Με εντυπωσίασε πραγματικά. Γενικά έχω απογοητευτεί πολύ από πολλές οικονομικές mascaras κι εδώ κι αρκετά χρόνια έχω καταλήξει στην εταιρία που θεωρώ πως βγάζει τις καλύτερες high end mascaras και δεν παρεκκλίνω παρόλο που μ αρέσει να δοκιμάζω προϊόντα. Παρόλα αυτά η ανεύρεση μιας οικονομικής mascara με ικανοποιητικό αποτέλεσμα αποτελεί πάντα στόχο καθώς για ένα προϊόν που χρησιμοποιεί κάποιος συνέχεια δεν είναι ότι καλύτερο να πρέπει να πληρώνει κάθε λίγο και λίγάκι 30-40 ευρώ. Η x10 volume sculpting είναι πέρα για πέρα μια ικανοποιητική mascara. Ικανοποιητικός όγκος και μήκος (θεωρώ ότι οι βλεφαρίδες μου φυσικά είναι πολύ μέτριες χωρίς ιδιαίτερο μήκος και όγκο από μόνες τους). Δεν κάνει καθόλου κομπάκια, στεγνώνει αρκετά γρήγορα ώστε να μη μουντζουρώνει εύκολα και να ξεβάφεται εύκολα χωρίς να ερεθίζει τα μάτια.  Την χρησιμοποιώ σχεδόν σε καθημερινή βάση από την συνάντηση και την έχω υπερευχαριστηθεί. Θέλω πολύ να δοκιμάσω κι άλλες mascaras της εταιρίας, ειδικά τις χρωματιστές.


  Το τελευταίο προϊόν ήταν το supermatte βερνίκι νυχιών M126. Καταρχήν λατρεύωωωω τα ματ βερνίκια νυχιών. Επίσης το χρώμα είναι υπέροχο. Όλες αυτές οι γκρι-μπλε, γκρι-μωβ αποχρώσεις μου αρέσουν πάρα πολύ και φυσικά το απολαμβάνω ιδιαίτερα. Η ποιότητα του είναι φοβερή, απλώνεται πολύ καλά και η διάρκεια του όπως και στα υπόλοιπα βερνίκια που χρησιμοποιώ συνήθως (μου κράτησε 2 μέρες χωρίς topcoat και 3-4 με topcoat αλλά να ενημερώσω ότι με το που θα χαλάσει έστω κι ελάχιστα ένα νύχι τα ξεβάφω αμέσως).  Όσο για τη συσκευασία που έχει δεχτεί από μερικούς αρνητικές κριτικές ως παλιομοδίτικη, απλά να πω πως εμένα δε με ενοχλεί και πως το μακρύ λεπτό καπάκι με βοηθά να το κρατώ πιο σταθερά (αν και αν ήταν λίγα χιλιοστά πιο κοντό θα χωρούσε όρθιο στο συρτάρι με τα βερνίκια μου).


  Για να δείτε και συγκριτικά τις αποχρώσεις που όμως σε φυσικό φως διαφέρουν κάπως, σας παραθέτω το M126 μαζί με τις δυο πιο κοντινές αποχρώσεις που έχω. Το Recycle της China Glaze ένα κλασσικό ματ γκρι βερνίκι (που εδώ το αδικώ γιατί όπως κατάλαβα αργότερα από βιασύνη πέρασα μόνο μια στρώση) και το Merino Cool της Essie που προμηθεύτηκα από το περιοδικό Marie Claire τις ίδιες μέρες με αυτό της Flormar και επό τότε τα έχω φορέσει πάρα πολύ και τα δυο. Στη φωτογραφία και τα τρία βερνίκια είναι χωρίς topcoat.


  Πραγματικά βλέποντας τον κατάλογο εντυπωσιάστηκα από την ποικιλλία χρωμάτων και θέλω να δοκιμάσω πολλά βερνίκια της εταιρίας όπως και προϊόντα nail therapy. Επίσης έχω ακούσει εξαιρετικά λόγια και θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα lipglosses οπότε πρέπει σύντομα να προγραμματίσω μια επίσκεψη στο κατάστημα της Flormar στο City Gate, εδώ στη Θεσσαλονίκη.


  Τα παραπάνω προϊόντα ήταν δώρο από την εταιρία Flormar στα πλαίσια της συνάντησης των GBB στη Θεσσαλονίκη. Δε μου ζητήθηκε να κάνω review και οι απόψεις που παραθέτω είναι οι προσωπικές μου απόψεις.



   First of all, Flormar is a company that started in 1970 in Milano, but since 1986 the company headquarters have moved in Istanbul where all the products are manufactured since. Flormar has managed to be the most famous mae up company in Turkey especially known for its nail products. The company's aim is to produce a great variety of products in affordable prices. Since 1998 Flormar went global and today they are counting stores in 75 countries, including Greece.
   Personally I 've learned about Flormar from Greek Beauty Bloggers and from the product reviews several bloggers did on Flormar products. These products here are the first of Flormar I 've tried.
    Let's begin with the black eyeliner pen, I'd like to say this was my least favorite one. First of all I have to inform you I am not a big fan of eyeliners. I know many women prefer eyeliner pens and they find them easier to use but for me I think liquid ones with a brush work better. Big advantages if this one is that it has a deep black colour and it is really steady. I haven't seen any smudges and it stayed put for many hours, while it was easy to come off. After the first tries I now use it only for my lower lashes where it's easier to use and I really like the result. I think women that use eyeliners constantly and find pens easy to use will love this product more than me. I'd prefer to try the precision artliner and also the glitter eyeliners of Flormar that I've really liked for their great colours.


   Next is the black mascara x10 Volume sculpting, that is the best one of 3 in my opinion. I was really impressed. Generally I have been many times disappointed by many  low budget mascaras and for some years now I 've selected the best high end mascaras and I rarely make other choices although I really like to try new stuff. But I still think it's not the best solution to pay 30-40 euros for an everyday use product so I still want to find a decent low budget mascara.  Flormar's x10 volume sculpting is indeed a decent, satisfying mascara. I am satisfied both from the length and volume it offers to my lashes that I don't really think they are really full and long. No clumping, quick dry, no smudging, easy to remove. I am using it in a daily basis since the meeting and I am really enjoying it. I want to try some other Flormar mascaras too, especially the green and the blue ones.


   Last but not least is the supermatte nail lacquer M126. First of all, I adoooore matte nail lacquers. I am really fond of all these blue-grey, purple-grey shades so I truly enjoy this one. It has a great quality and it lasts like most of my other lacquers (it lasted 2 days without topcoat and 3 to 4 with topcoat). Some may find the packaging a little out of date but I don't really mind and the long cap helps me to have a better control while I do my nails (I'd prefer it just a little bit shorter though so it could fit upright on my drawer).



     Here you can see M126 in comparison with the two most similar shades I own. It's Recycle by China Glaze, a more classic matte grey shade (here I am kinda of unfair because I realized I used only one coat instead of 2 like the others) and Merino Cool by Essie, which I got from Marie Claire and I wear it a lot too. In this picture all three shades are without topcoat.


   By taking a look at Flormar's catalogue I was really impressed by the variety of colours and I want to try many nail polishes and nail therapy products too. Also I 've heard many positive comments and I want to try the lip glosses, so I think I have to pay a visit at Flormar's store at City Gate in Thessaloniki.


  These products were gifts from Flormar company in the context of GBB meeting in Thessaloniki. I was never asked to review them and I only share my personal opinion on them.

5 comments:

  1. Καταρχας λατρεψα το βερνικι! Μου αρεσει πολυ το γκρι για χειμωνα, ποσο μαλλον οταν ειναι και ματ! Το στυλο eyeliner μου το χαρισε η Κερασια πριν λιγες μερες και ειναι υπο δοκιμη. Εκεινη δεν την βολεψε, για μενα θα δουμε μετα τη δοκιμη. Παντως η αληθεια ειναι οτι σαν πρωτη εντυπωση μου αρεσε πιο πολυ το eyeliner που ελαβα σαν δωρο στη συναντηση σε μπλε χρωμα. Αλλα δεν θελω να ειμαι απολυτη. Θα το δοκιμασω και θα κρινω.

    ReplyDelete
  2. Α, πολύ όμορφο χρώμα το βερνίκι! Είμαι από αυτές που τις βολεύουν τα στυλό eyeliner οπότε το συγκεκριμένο μου κλείνει το μάτι! Στη μάσκαρα είμαι κι εγώ δύσκολη αλλά μου αρέσει αυτή της flormar που πήρα δώρο. Λίιιγο που με χαλάει το βουρτσάκι και βλέπω ότι αυτό εδώ είναι καλύτερο οπότε θα την προτιμήσω μάλλον.

    ReplyDelete
  3. Moυ άρεσε πολύ το χρώμα από το βερνίκι...με την πρώτη ευκαιρία θα το αποκτήσω!! Εμένα μου έτυχε μάσκαρα αλλά η Turbo Boost x5,είναι πολύ καλή δεν κάνει κόμπους καθόλου,απλώνεται πολύ ωραία και την βρήκα αρκετά καλή.....το μόνο μείον:λίγο άβολο βουρτσάκι......καλή χρονιά σας εύχομαι

    ReplyDelete
  4. φανταστικό το βερνίκι!!
    όσον αφορά την μάσκαρα, με εντυπωσιασε και μένα η πολύ καλή της ποιότητα (έτυχα την pretty curling την οποία την έσπασα και την κλαίω τώρα :Ρ) και γενικά διάβασα πολύ καλά σχολια απο ολες τις κοπέλες!
    καλη χρονιά! ευτυχισμένο το νεο έτος! :)

    ReplyDelete
  5. πέρνα απ'το μπλογκ μου! έχεις πρόσκληση ;)

    φιλάκια!!!

    ReplyDelete