Sunday, February 19, 2012

My own pedicure Foot Spa!

 Πριν μερικές μέρες οι γονείς μου πήγαν να αγοράσουν καινούργιο πλυντήριο και επέστρεψαν στο σπίτι με ένα δώρο για μένα. Απ' ότι φαίνεται η μητέρα μου, χαζεύοντας τις διάφορες συσκευές στο κατάστημα, θυμήθηκε πως στο παρελθόν είχα αναφέρει με μεγάλο ενθουσιασμό το πόσο τέλειο είναι το foot spa μηχάνημα της αισθητικού μου -το αγαπημένο μου κομμάτι του πεντικιούρ. Γι αυτό και μου αγόρασε το δικό μου foot spa!


 Not many days ago my parents went to buy a new washing machine and came home with a gift for me. It looks like my mother remembered, when looking various appliances at the store, that in the past I had particularly raved about how wonderful the feeling of my pedicurist's foot spa was. So she bought me my own foot spa!

Press here for English

 Πρόκειται για ένα μηχάνημα της εταιρίας Homedics, το οποίο μάλιστα είναι μοντέλο foot spa ειδικό για πεντικιούρ. Λειτουργεί με ρεύμα, είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και έχει ειδικό χερούλι για εύκολη μεταφορά. Στο κάτω μέρος βρίσκεται ο διακόπτης on/off. Ο πάτος της λεκάνης είναι εργονομικός ώστε να ασκείται πίεση κατά τη λειτουργία της συσκευής σε διάφορα σημεία.


 Στο κέντρο της συσκευής όπως βλέπετε υπάρχει μια θήκη, η οποία καλύπτεται από ένα σιλικονούχο υποπόδιο και είναι η θέση ενός ενσωματωμένου εργαλείου πεντικιούρ, το οποίο έχει δικό του διακόπτη λειτουργίας.



 Στο πάνω μέρος της συσκευής βρίσκεται μια ακόμη θήκη, στην οποία τοποθετούνται τα 5 ανταλλακτικά εξαρτήματα για το εργαλείο πεντικιούρ. 


 Όπως φαίνεται, συμπεριλαμβάνονται στιλβωτικό για τις φτέρνες, τραχύ και λεπτό βουρτσάκι για απολέπιση, βούρτσα για καθαρισμό νυχιών και γυαλιστικό νυχιών. Τα εξαρτήματα κουμπώνουν πολύ εύκολα και μετά τη χρήση τους καθαρίζονται και φυλάσσονται ξανά στην ειδική θήκη.


 Τέλος στο κουτί περιέχεται και ο ειδικός πάτος sea-grass για μια ευχάριστη, διαφορετική αίσθηση κατά το ποδόλουτρο, ο οποίος "κουμπώνει" πολύ απλά στον πάτο της λεκάνης και καθαρίζεται μετά από χρήση αφού αφαιρεθεί πολύ εύκολα.


  Είμαι κατενθουσιασμένη με το δώρο αυτό. Το έχω δοκιμάσει ήδη αρκετές φορές, είτε με απλό νερό είτε μαζί με άλατα ή με lush bath bars :D και είναι πανεύκολο στη χρήση, ξεκουράζει απίστευτα ενώ καθαρίζεται πολύ γρήγορα. Το εργαλείο πεντικιούρ επίσης είναι πολύ τέλεια προσθήκη ειδική τα εξαρτήματα απολέπισης που έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα. Το μηχάνημα καταφέρνει να διατηρήσει σε καλή θερμοκρασία το ζεστό νερό για αρκετή ώρα (να σημειωθεί ότι δε ζεσταίνει μόνο του το νερό). Μετά από τόσες πολλές φορές στο παρελθόν που ήθελα να ξεκουράσω ή να περιποιηθώ τα πόδια μου μετά από μια ατελείωτη μέρα, πλέον είναι το μόνο εύκολο!
 Και για να κλείσω και λίγο πιο χιουμοριστικά!
(η photo αυτή είναι από το group cataddictsanony-mouse  του facebook).


Πως σας φαίνεται? Θα θέλατε ποτέ κάτι τέτοιο? 

English version

 It's a Homedics' appliance, to be exact it's the pedicure foot spa model. It works with electrical power, it is particularly spacy and has a handle to carry more easily. In the lower part there is the on/off button. The foot spa floor is designed as an accu-pressure surface to relief and rejuvenate the feer during the spa.


  In the centre there is a console, that is covered by a gel footrest and it is the storage area for the retractable pedicure tool that has its own on/off button.



 On the upper part of the footbath there is a storage area for the five attachments for the pedicure tool.


 As you can see, there is a dry heel reducer, a course and a fine pumice, a nail brush and a nail buffer. This attachments clip easily on and off the tool and after usage and cleaning they are stored under the lid.


 Lastly the package includes the trademark sea grass that can be put on the foot spa floor and offers a nice sensation during the footbath. This is really easy to use and then clean and store.


  I am really excited with this gift. I've tried it some times already only with hot water and or even better with bath salts or the amazing lush bath bars! It's easy to use, very relaxing and very easy to clean. The pedicure tool is an amazing bonus especially the pumices I've used so far. This appliance keeps the water in a good temperature for a good amount of time (it doesn't heat the water though, you much use hot water!)  After so many times that I wished for a nice footbath to care for my feet after a long long day, now finally it's really easy! 
 I'd like to leave you with a smile on your face!
(this photo is taken from the public group cataddictsanony-mouse in  facebook).


What do you think of my foot spa? How would you like an appliance like this? 

16 comments:

  1. Καλά είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!!!!!!
    Είμαι ενθουσιασμένη,κορίτσι με γεια σου!!Πολύ καλή επιλογή,και μπράβο στην μαμά....τι ωραία δωράκια κάνουν αυτοί οι γονείς όταν τους λες τι θέλεις!! Φιλάκια, γλυκιά μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλέ το θυμήθηκε κάνα χρόνο μετά! Είναι απίστευτη σε κάτι τέτοια η μαμά μου έχω να το λέω!

      Delete
  2. Το Θέλωωωωω!!!! Πες τιμούλα αν θέλεις... ΧΧΧ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μιλάμε για απόλυτη αίσθηση ξεκούρασης Έλενα μου. Απ' ότι μου πε όταν την ρώτησα είχε αρχική 120 ευρώ (εμάς μας έκανε μεγάλη έκπτωση λόγω και του πλυντηρίου και φυσικά των εκπτώσεων). Όμως υπάρχουν διάφορα μοντέλα σε μεγάλη γκάμα τιμών, ανάλογα με το τι θέλει κανείς.

      Delete
    2. New entry in my wish list!!! Thnx!!! XXX

      Delete
  3. γενικά δεν αγοράζω τέτοιου είδους γκάτζετ, γιατί αν και ενθουσιάζομαι στην αρχή μετά από λίγο βαριέμαι τη διαδικασία, κουβάλημα, κλπ και τα παρατάω ξεχασμένα...βλπεώ ότι εσύ δεν πτοείσαι πάντως !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το να βαρεθώ κάτι τέτοιο είναι πάντα ένας φόβος μου στην αρχή. Γι αυτό ίσως και συχνά διστάζω να επενδύσω τα δικά μου λεφτά σε κάτι τέτοιο και με βόλεψε πολύ που ήταν δώρο χαχα! Αλλά ναι όταν κάτι μου αρέσει δε το παρατάω εύκολα. Μάλιστα το θεωρώ και τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσω επιτέλους τις bath bars μου από τα Lush γιατί το bubblebath δεν είναι πολύ συχνή επιλογή.

      Delete
  4. Replies
    1. κάπως έτσι φώναζα όταν το είδα χαχα!

      Delete
  5. ΤΕΛΕΙΟ;;; Μπήκε wish list! Με γεια κ να το χαρείς!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σας άρεσε, με το καλό να το αποκτήσεις! :-)

      Delete
  6. Έχω ήδη αγοράσει ενα τέτοιο εδω και κάμποσα χρόνια!Αλλά ενω στη αρχή το χρησιμοποιούσα συχνά,τώρα το έχω στα αζήτητα!!
    Με έβαλες σε σκέψεις..μήπως να το ''ξεσκονίσω''λιγάκι?
    λέω μήπως?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα έλεγα να το ξεσκονίσεις άμεσα! Ο εαυτός μας αξίζει περιποίηση! Εγώ πάω να χρησιμοποιήσω το δικό μου τώρα κιόλας!

      Delete
  7. Ελπίζω να μη δει την ανάρτηση αυτή ο άντρας μου γιατί καιρό τώρα το χαλβαδιάζει και εγώ του μουρμουρίζω πως είναι ακριβό. Τώρα βέβαια με έχει πιάσει τρελή ζήλεια και το θέλω και εγώ! χαχαχα

    Κορίτσια από Θεσσαλονίκη, προτείνω πιτζάμα και ποδόλουτρο πάρτι στο σπίτι της φίλης μας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. κάτι ξέρει ο άντρας σου είναι τερλή απόλαυση!
      Ναι pajama party! :D Super!

      Delete
  8. Ουαου!!! Τελειο πραγματικα! Μονο που σκεφτομαι να γυριζεις σπιτι μετα απο κουραστικη μερα με περπατημα κ να σε περιμενει αυτο σπιτι...αχ...

    ReplyDelete