Thursday, April 12, 2012

Essence haul and review part 1 - eye products

 Όπως θα ξέρετε όσοι μας ακολουθείτε στο twitter το τελευταίο διάστημα έχω κάνει αρκετές αγορές προϊόντων της γερμανικής εταιρίας Essence, παραπάνω μάλλον απ' όσες θα χωρούσαν σε ένα post. Θα ακολουθήσει λοιπόν και άλλο haul-review essence post, όμως θα ξεκινήσω με τα προϊόντα γι τα μάτια, όπως και μου ζητήσατε μερικές. Θα δείτε πως ανακάλυψα πολλά αγαπημένα προϊόντα και ανυπομονώ να τα μοιραστώ μαζί σας!


 The ones that follow us on twitter may know that recently I have made many purchases of Essence products, a really economic German brand. Because I couldn't fit everything in one post, another Essence haul-review will follow soon. This first one is about eye products as some of you asked me. As you will see I've found some really cool and favorite products and I can't wait to show you!


Press here for English
  Ας ξεκινήσω με κάποια από τα πρώτα προϊόντα Essence που δοκίμασα.  Ξεκινώ αρχικά από τη μια μου βασική απογοήτευση: τις ψεύτικες βλεφαρίδες. Πρόκειται για τις "Fancy Lashes". Έρχονται σε μια χαριτωμένη χάρτινη συσκευασία, Μέσα περιέχεται το πλαστικό κουτάκι που βλέπετε με τις βλεφαρίδες καθώς και κόλλα για την εφαρμογή τους. Από καιρό ήθελα να δοκιμάσω false lashes αλλά δεν ήθελα να επενδύω σε ακριβές βλεφαρίδες καθώς ήταν πρώτη φορά και ήθελα να δω πως θα ήμουν. Σίγουρα πάντως αυτές δεν ήταν οι κατάλληλες. Μου φάνηκαν πολύ ψεύτικες πολύ "πλαστικές". Εννοείται πως δεν περίμενα φυσικό αποτέλεσμα αλλά σίγουρα όχι κάτι τόσο "καρναβαλίστικο". Πάντως διαπίστωσα πως ναι μεν η εφαρμογή βλεφαρίδων δεν είναι τόσο δύσκολη όσο φοβόμουν αλλά και πάλι για την ώρα δε πιστεύω πως μου ταιριάζει. Αν κάποια θέλει να δοκιμάσει τις βλεφαρίδες της Essence θα πρότεινα να αποφύγει αυτές και να προτιμήσει ίσως ένα άλλο πιο natural ζευγάρι που έχει η εταιρία (δεν υπήρχε όταν πήγα αλλά το είδα στο site), το οποίο πιθανώς να δίνει πιο καλό αποτέλεσμα.


 Περνώντας στην Essence multi action false lashes mascara, τo μπουκαλάκι περιέχει 8,5 ml και σε γενικές γραμμές η μάσκαρα μου άφησε καλές εντυπώσεις. Υπόσχεται όγκο και μήκος και βλεφαρίδες που μοιάζουν με ψεύτικες. Φυσικά και καμιά μάσκαρα δε δίνει τα αποτελέσματα που υπόσχεται αλλά αυτή είναι μια πραγματικά αξιοπρεπής mascara. Μετά από δυο περάσματα οι βλεφαρίδες μου φαίνονται πιο μακριές αλλά και πιο πυκνές. Έχει απλό αλλά εύχρηστο βουρτσάκι και φυσικά για την τιμή της είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Την χρησιμοποιώ συνέχεια κι έχω βάλει κάποιες ακόμη mascaras της εταιρίας στο μάτι για να δοκιμάσω. Εδώ βλέπετε το αποτέλεσμα της στο δεξί μου μάτι. Μια χαρά για καθημερινό αποτέλεσμα.



 Ακολουθεί ένα από τα νέα αγαπημένα μου προϊόντα οι κρεμώδεις long lasting eye shadows, stay all day. Δοκίμασα πρώτα την Stars & Stories και κυριολεκτικά έτρεξα μετά από μια-δυο μέρες και αγόρασα τις άλλες δυο που βρήκα που μου άρεσαν ακόμη περισσότερο. Τις δοκίμασα με primer και χωρίς και αν και δε παρατήρησα ιδιαίτερη διαφορά στη διάρκεια, στο μάτι με το primer ήταν πιο εύκολη η εφαρμογή και το τελικό αποτέλεσμα αναδείκνυε περισσότερο τη σκιά και βοηθούσε στο να μη δημιουργηθεί creasing. Αξίζει να τονίσουμε πως οι κρεμώδεις σκιές δεν θέλουν μεγάλη ποσότητα γιατί αυτό αναπόφευκτα οδηγεί σε creasing λόγω συσσώρευσης του περίσσειου προϊόντος στις γραμμές. Μπορείτε όμως αν θέλετε να τις περάσετε από πάνω με μικρή ποσότητα άλλης σκιάς (σε σκόνη) ώστε να σταθεροποιήσετε το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερα.


 Τα χρώματα είναι πολύ καθημερινά και ευκολοφόρετα και τα αγάπησα πολύ αν και γενικά δεν είμαι fan αυτών των αποχρώσεων.  Είναι κατάλληλα για ελαφρύ all over the lid look αλλά προσωπικά τα χρησιμοποιώ κυρίως κάτω από το φρύδι για να φωτίσουν το βλέμμα, όπου και το τόξο βοηθά σε καλύτερη και πιο σταθερή εφαρμογή. Συγκριτικά με τις Maybelline color Tattoo μου άρεσαν περισσότερο ως σταθερότητα και αποτέλεσμα 6 ώρες μετά την εφαρμογή τους, ενώ είναι πολύ ανθεκτικές ακόμη και σε τρίψιμο των ματιών. Αφήστε μόνο λίγη ώρα μετά την εφαρμογή τους για να στεγνώσουν και να σταθεροποιηθούν. Τις συστήνω σίγουρα για δοκιμή, απλά προσοχή να κλείνετε καλά τα δοχεία τους ώστε να τις προστατεύσετε να μην ξεραθούν. Οι συσκευασίες είναι επίσης πολύ χαριτωμένες και τα 5.5ml που περιέχουν πολύ καλή ποσότητα. Οι αποχρώσεις που έχω ως τώρα είναι οι Glamy goes to..., Coppy Right και Stars & Stories.


 Σειρά έχει το eyebrow stylist set. Είναι το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιώ για τα φρύδια μου. Γενικά είναι υπέρ των φυσικών φρυδιών και περιορίζομαι σε στοιχειώδη περιποίηση. Μέχρι πρόσφατα επειδή δεν έχω ιδιαίτερα κενά κλπ στα φρύδια μου πίστευα πως δε θα χρειαζόμουν κάποια σκιά για αυτά. Είπα όμως να δοκιμάσω αυτό το κιτ μια που αποτελεί μια ιδιαίτερα απλή και φτηνή επιλογή. Τα stencils δεν με βοηθούν καθόλου και δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη σχέση με το φυσικό σχήμα των φρυδιών μου και το πινελάκι δεν είναι πολύ βοηθητικό. Χρησιμοποιώ τη σκούρα απόχρωση με το πινέλο ΜΑC 266 για να τονίσω λίγο τα φρύδια μου και έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στο πρόσωπο μου (από άποψη framing). Πραγματικά πολύ εύχρηστο και πρακτικό.


 Φυσικά δε μπορούσα να μην δοκιμάσω τα μολύβια ματιών της εταιρίας. Πολύ οικονομικά με ποικιλία χρωμάτων. Δε τα πήρα όλα μαζί αλλά κάθε φορά που πλησιάζω το stand της Essence σίγουρα θα πάρω και κάτι χαχα. Μέχρι στιγμής έχω τις αποχρώσεις Behind the Scenes (γκρι), Teddy (καφέ) και Cool Breeze (γαλάζιο) από τα kajal pencils. Μου αρέσουν αρκετά, έχουν καλή εφαρμογή και σχετικά ικανοποιητική διάρκεια. Δεν μπορώ να πω πως είναι τα καλύτερα μολύβια που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά έχουν πολύ καλή σχέση ποιότητας τιμής.


Πέρα από τα κλασσικά kajal, αγόρασα και το I ♥ Rock gloss eyepencil  το οποίο θεωρώ εκπληκτικό και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό μαύρο μολύβι, γράφει πολύ καλά και δίνει πολύ έντονο και glossy αποτέλεσμα. I love it! Από τα καλύτερα για μένα essence προϊόντα. Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια και θέλω να δοκιμάσω κι άλλα "I ♥..." προϊόντα.


 Για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου (όχι μόνο για τα μάτια αλλά γενικά) προϊόν, τα gel eyeliner. Μέχρι πρότινος δεν ήμουν πολύ μεγάλη fan των gel eyeliners καθώς τα έβρισκα κάπως ζόρικα και "messy". Οκ αυτό ήταν μέχρι να πάρω το πρώτο μου essence gel eyeliner και να μου γίνουν πλέον μανία! Η πρώτη απόχρωση που πήρα ήταν αυτό το υπέροχο βαθύ μωβ, Βerlin rocks κυρίως γιατί τρελάθηκα με το χρώμα και σκέφτηκα πως αν δε μου κάτσει ως eyeliner μπορώ πάντα να το χρησιμοποιήσω ως eyeshadow. Επειδή δεν με ικανοποίησε πολύ η εφαρμογή του με το mac eyeliner πινέλο μου (το βρίσκω πολύ σκληρό γι αυτό το προτιμώ για τα φρύδια), αγόρασα και το eyeliner brush της εταιρίας να το δοκιμάσω. Πραγματικά φοβερό! Έχει κι αυτό το super cute χρωματάκι και απλώνει το eyeliner πανεύκολα και πολύ καλά. Με το πινέλο αυτό και την καταπληκτική σύσταση των essence gel eyeliners ακόμη και για μια αρχάρια η εφαρμογή gel eyeliners είναι παιχνιδάκι.


 Εννοείται πως έμεινα τόσο ικανοποιημένη που έτρεξα να προμηθευτώ και άλλα. Στα μονίμως μισοάδειο stand της εταιρίας βρήκα μια κλασσική μαύρη απόχρωση, Midnight in Paris και μια καφέ σκούρη πολύ ιδιαίτερη το London baby. Έχω ξετρελαθεί με τα eyeliners αυτά από κάθε άποψη. Καταπληκτική υφή, απίστευτη διάρκεια, στεγνώνουν αμέσως στο μάτι (προσοχή σε όσες επιδιώκουν ένα smudged look, θα πρέπει να κινηθούν πολύ γρήγορα πριν σταθεροποιηθεί- για ώωωωωρες). Επιπλέον εφαρμόζονται πολύ ωραία ενώ αυτό που μου αρέσει πού είναι η συσκευασία. Χρωματιστό καπάκι αλλά και αυτοκόλλητο στον πάτο. Δεν χρειάζεται πια να μαντεύεται ποιο είναι το καθένα. I love that! Το μωβ που πήρα πρώτο το έχω αρκετό καιρό αλλά δε φαίνεται να ξεράθηκε στο ελάχιστο.


Ορίστε και μερικά ακόμη swatches από τα μολύβια και τα eyeliners. Γράφουν όλα πολύ καλά.


 Έχοντας ήδη τα 3 από τα eyeliners της regular σειράς, φυσικά και τρελάθηκα όταν μου είπε η φίλη μου η Natasa από το http://natasa-makeup.blogspot.com/ ότι στα HC της περιοχής της βρήκε και πήρε και μια άλλη απόχρωση και της είπα να μου πάρει και μένα ένα φυσικά! Πρόκειται για το I love NYC μια πολύ όμορφη πράσινη απόχρωση που θέλω να χρησιμοποιήσω και ως σκιά.


 Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που έχω αγοράσει για τα μάτια από την εταιρία Essence. Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένη από όλα, αλλά αυτό που πραγματικά με ενθουσίασε είναι τα gel eyeliners. Tα συστήνω σε όοοοολες ανεξαιρέτως! Θα συνεχίσω να δοκιμάζω τα προϊόντα της εταιρίας έχουν εξαιρετική σχέση ποιότητας- τιμής κατά τη γνώμη μου. Όλα τα προϊόντα που σας παρουσίασα κόστισαν από 1,50 έως 4 ευρώ. 
 Και φυσικά σύντομα θα ακολουθήσουν κι άλλα Essence haul-review posts. Δε πιστεύω να νομίσατε πως πήρα να δοκιμάσω μόνο αυτά? ;-)
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα? Τι άλλα προϊόντα Essence για τα μάτια έχετε να μου προτείνετε? 

English

 Let's get started with some of the first Essence products that I 've used. And I will start wit a miss the only thing that disappointed me: the false lashes. These are the "Fancy Lashes". They come in a really cute package that contains this little plastic package with the lashes and glue. I wanted to try  false lashes for some time now but I didn't want to try some expensive ones because it was my first ones. I am certain that these are not the right ones. I 've found them really fake and "plastic". Of course I didn't waited a natural look but certainly not something carnival-like. I realized though that using false lashes it isn't as hard as a feared but still I am not convinced that they are for me. If anybody wants to try Essence lashes I would suggest a more natural pair (I 've seen one on the site but couldn't find it at the store), that might give a better result.


 Next we have the Essence multi action false lashes mascara that contains 8,5 ml and generally left me with good impressions. So this one promises volume and length and lashes that looks like false. Of course I think that not a single mascara gives the results that promises, high-end or not. After two coats my lashes seem thicker and kinda longer. I use it all the time and I want to try some more Essence mascaras. Here you can the result on my lashes (right eye). I find it just fine for everyday use.



 One of my favorite new products are these cream long lasting eye shadows, stay all day. At first I tried  Stars & Stories and I literally run to the store after a couple days to buy the other two I 've found, that I like even more. I used them with and without eyeprimer and although I haven't noticed any particular difference on the duration, I 've found the application easier and the final result better and least creasing. I'd like to remind that cream eyeshadows don't need a lot of product because that would definitely lead to creasing because of the excess product "sitting" on the lines. If you want you could try to use a light touch of powder eyeshadow on top to set the result even better.


 These colors are very nice for daily use and easy to wear and although I am not a huge fan of these shades I really loved them. They are just right for a simple all over the lid look but I personally use them under my brows to highlight. In comparison with the Maybelline color Tattoos I liked these ones more as a result after 6 hours wearing, while they are very steady even after eye rubbing. Just leave them for just a minute after applying and they are staying there for a long time. I definitely suggest that you try them, but you should carefully close the lid so that they don't dry out. I also like the packaging and I find the 5.5ml they contain quite a good quantity. The shades I have (until now) are Glamy goes to..., Coppy Right and Stars & Stories.


  Next is the eyebrow stylist set. This one is my first brow product. I am generally a fan of natural eyebrows and I offer them just a basic grooming. Until now because I don't have any gaps or really thin brows I believed I didn't need any shadow for them. But I thought I'd try this kit because it's a simple and inexpensive choice. The stencils are not helpful at all and don't particularly fit my brow shape and also I don't find the brush helpful. I use the darker shade with my ΜΑC 266 brush to shape them better and give a better frame for my eyes. this one is really easy to use and practical.


 Of course I couldn't leave this company's eye pencils without trying them. They have a great price and a great color variety. I didn't purchased them all on the same day but every time I pass by Essence's stand I will certainly grab one lol. Until now I have the shades Behind the Scenes (gray), Teddy (brown) και Cool Breeze (light blue) from the kajal pencils. I like them a lot, they have smooth application and a quite nice duration. I don't think that these are the best pencils I have used but they certainly are great value for money.

 Beyond the classic kajal pencils, I 've also bought the I ♥ Rock gloss eyepencil  that I consider to be exquisite and I certainly suggest it. This is a great black eye pencil, writes excellently and gives a beautiful , intense and glossy result. I love it! This is one of the best essence products for me. I 've heard many great comments for the whole "I ♥..." products and I'd like to try some more.


 For the end I 've left my favorite (not only eye product but in general) product, the gel eyeliners. Until now I wasn't a big fan of gel eyeliners since I always found them nasty and "messy". Ok, all these were until I got my first essence gel eyeliner because now they have become an addiction!  The first one I got was this deep amazing purple, the Βerlin rocks one, mostly because I was obsessed with the color and I 've thought that if I couldn't use it easily as an eyeliner I could use it as an eyeshadow. I didn't really liked my mac eyeliner brush (I find it somewhat hard and prefer to use it for my eyebrows), so I 've bought the essence eyeliner brush to try. It is really great! It also has this cute purple colour and applies eyeliner really smoothly. With this brush and the amazing essence gel eyeliners' texture even for a first timer applying eyeliner is just a game.


 I was so satisfied that of course I got some more shades. At the almost always half empty stand I 've found the black shade, Midnight in Paris and a deep brown shade, London baby. I really love them from every aspect! Amazing texture, super duration, they dry in moments after application (so if any of you want to use them for a smudged look, you should move really quickly before it dries and stay put- for hours). In addition they apply great and I really love their packages  They have a color coded cap and bottom sticker. You don't need to guess which is which. I love that! And also the purple one that I 've got first and have for some time doesn't seem any dry at all.


These are some swatches of the eyeliners (pencil and gel).


 After purchasing 3 of the regular collection's eyeliners of course I was excited when my friend Natasa from http://natasa-makeup.blogspot.com/ told me that she found a green shade on her local HC and of course I asked her to got me one too! It's the I love NYC shade, a beautiful green one that I want to try it as an eyeshadow also.


 So these are all the eye products I've got from Essence. In general I was really satisfied from nearly everything but the thing it really excited me is the gel eyeliners. So you go and get them now! I will continue to try more Essence products, they have an amazing value from money in my opinion. All products that I've showed you cost me 1,50 to 4 euros.
 And of course there will be some more Essence haul-review posts. Don't tell you thought that was all? ;-)
Have you tried any of these products? Have any other Essence eye products to suggest? 

31 comments:

  1. Καλημέρα!! Με τα Essence όταν ξεκινήσεις δεν μπορείς να σταματήσεις χαχαχα! Θέλω να δοκιμάσω τις σκιές στο βαζάκι αλλά αυτά τα μεταλλικά χρώματα δε μου αρέσουν πολύ, ελπίζω να βγάλουν κι άλλα σύντομα!! Εκτός από τα κανονικά ξύλινα μολύβια έχει και τα άλλα που δε θέλουν ξύσιμο και αυτά είναι ακόμα πιο μαλακά. Όσο για τα gel eyeliner, κι εγώ τα λατρεύω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. μετά το pop δεν έχει stop, πέρασα σήμερα και σήκωσα πάλι το μισό stand χαχαχα. Κι εγώ θέλω κι άλλες κρεμώδεις. Μολύβια δε ξέρω γιατί αλλά προτιμώ αυτά που ξύνονται, τα άλλα δε μου κάθονται πολύ καλά ένα mac είχα μόνο και το έδωσα

      Delete
  2. Κάθε φορά που πάω στο κατάστημα γιατί θέλω να τα πάρω όλα????κάθομαι και χαζεύω και συνεχώς νομίζω ανακαλύπτω καινούρια προιόντα!!Λατρεία με τα essence επίσης,και θεωρώ τα περισσότερα τους προιόντα,άξια να συναγωνιστούν μεγάλες και επώνυμες εταιρείες!!!Πάντως όλα αυτά που έχεις είναι αγαπημένα!!! με γεια σου καλοφόρετα!!!έλα καμια βόλτα προς τα εδώ να πάμε μαζί,στο υπέροχο κατάστημα που θα βρούμε και περισσότερα....χαχχαχα!!!Καλό Πάσχα,κορίτσι καλά να περάσεις....φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εγώ γιατί κάθε φορά που πάω τα παίρνω όλα? Πολύ καλά προϊόντα πράγματι. Να ρθω και κει να σηκώσω και το δικό σου HC λες? χαχα. Καλό Πάσχα :-*

      Delete
  3. Τα eyeliner είναι απίστευτα σταθερά!Ένα απόγευμα ξεβαφόμουν για να ξαναβαφτώ και χρησιμοποίησα σαπούνι για το πρόσωπο,κοιτιέμαι στον καθρέφτη μετά και το eyeliner είχε μείνει ακριβώς στην θέση του ούτε μουτζούρα!Δεν χρειάστηκε να ξαναβάλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν κουνιούνται καθόλου αφού στεγνώσουν λέμε! Πήγα πήρα και το γκρι σήμερα! Πόρωση!

      Delete
  4. Η essence έχει πολύ ωραία προϊόντα! Με έχει βολέψει φοβερά το eyeliner της και μου αρέσουν και τα ρουζ της! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχω δοκιμάσει και ρουζ, θα σας μιλήσω σύντομα και για face products

      Delete
  5. Εξαιρετικό ποστ!Μου έδωσες ιδέες για πολλές νέες αγορές!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ! Πολύ χαίρομαι :-)!

      Delete
  6. Πολυ ωραιο ποστ!! Την Essence την προτιμω και εγω ιδιαιτερα! Μεχρι τωρα τιποτα απο οσα εχω δοκιμασει δε με εχει απογοητευσει και οι τιμες της για τα ελληνικα δεδομενα ειναι ασυναγωνιστες!
    Μ'αρεσουν πολυ τα gel eyeliners που δειχνεις, θα το εχω στο μυαλο μου και την επομενη φορα θα δοκιμασω κατι σιγουρα!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Απ' ότι βλέπεις και από τα σχόλια των υπολοίπων είναι γενικώς λατρεμένα τα gel eyeliners οπότε θα σύστηνα να τα δοκιμάσεις!

      Delete
  7. μα πως να αντισταθεις σε αυτα τα προιοντα?απλα υποκυπτεις και τα χαιρεσαι!!:-**

    ReplyDelete
    Replies
    1. ποιος αντιστέκεται? με βλέπεις εμένα να αντιστέκομαι? Χαχα :-*

      Delete
  8. Τι ωραίες επιλογές?!
    Εχετε ενα γλυκο βραβείο να παραλάβετε στο
    http://inbeautywonderland.blogspot.com/

    Φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν! ♥

      Delete
  9. Τα σήκωσες όλα τα essence ε? χαχ Είναι υπέροχα κοπέλα μου!! Με γεια σου!!
    Άσχετο αλλά το μακιγιάζ σου στις φωτογραφίες είναι πολύ ωραίο :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι από διάφορα hauls μωρέεεε χαχα. Ευχαριστώ πολύ!
      Το eye make up είναι όλο με τις Glamour Doll Eyes σκιές που σας έδειξα πρόσφατα.

      Delete
  10. Τις βλεφαρίδες και εγώ τις γλυκοκοίταζα, χμμμμ καρναβάλι ε; Κρίμα. Τα Essence είναι από τα ελάχιστα γερμανικά προϊόντα που εξακολουθώ να χρησιμοποιώ και ομολογώ πως τα αγαπώ πολύ. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής και νομίζω το καλύτερο τους είναι η trend σειρά που λανσάρεται ανά μήνα. Απλά δεν μπορώ να αντισταθώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αν θες να στις φέρω να τις δεις Ελένη μου, εμένα δε μου άρεσαν καθόλου. Πάντως ναι με αυτή την εξαίρεση μου αρέσουν όλα τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει. Το κακό με τη σειρά του μήνα είναι πως τη βρίσκουμε πολύ δύσκολα και ποτέ σχεδόν ολόκληρη...

      Delete
  11. ti omorfa proionta! exw kairo na episkeftw t stand ts essence! polu wrees oi skies k t gel eyeliner! :)


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, αν τις δοκιμάσεις να μας πεις και τη δική σου γνώμη. Σ' ευχαριστώ!

      Delete
  12. Τιs ίδιεs βλεφαρίδεs αγόρασα και εγώ πρίν καμμιά εβδομάδα.Βέβαια για άλλο λόγο είχα πάει και άλλα πήρα τελικά(μα πάντα αυτό να γίνεται?πφφφφφ).Δεν τιs έχω δοκιμάσει ακόμα να δώ πωs θα είναι πάνω μου αλλά μετά απο αυτό που έγραψεs θα δώ τι θα κάνω :)
    Πάντωs υπέροχα όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δε ξέρω μωρέ κι έγω ήθελα πολύ να τις δοκιμάσω αλλά το αποτέλεσμα με απογοήτευσε. Να μου πεις και τη δική σου γνώμη όταν τις δοκιμάσεις. Τα υπόλοιπα είναι όλα πολύ καλά :-)

      Delete
  13. Πολύ όμορφα όλα!! Θα συμφωνήσω απόλυτα για το gel eyeliner!!! Είναι απλά απίστευτο!! Εγώ έχω πάρει το Midnight in Paris αλλά και το μωβ είναι απίστευτο!!! Δεν υπάρχουν όμως όλες οι αποχρώσεις παντού δυστυχώς. Στα Hondos στην Ομόνοια που πήγα εγώ είχε πολύ λίγες επιλογές...:( Να τα χαρείς όλα!! xx Menia

    ReplyDelete
    Replies
    1. σας έδειξα 4 και 2 μέρες μετά πήγα και το πήρα και σε γκρι χαχα. Θέλει δυστυχώς ψάξιμο και τύχη. Σ' ευχαριστώ πολύ

      Delete
    2. Έχεις κι ένα βραβειάκι από μένα! Come pick it up! :)

      Delete
  14. Την κρεμώδη σκιά Coppy Right την έχω και εγώ και είναι απίστευτη!!!!
    Θέλω να αγοράσω και την Stars & Stories!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολύ ωραιες και πρακτικές είναι, αν τη βρεις δοκίμασε και την camp rock μια πιο σκούρη γκρι-χακί απόχρωση (μεταλλική κι αυτή). Την αγόρασα πρόσφατα και είναι πολύ ωραία

      Delete
  15. σκεφτομαι αυτον τον καιρο να αγορασω καποια πραγματακια απο την essence(για πρωτη φορα..)οποτε τα σχολια σου μου φανηκαν πολυ χρησιμα και σιγουρα θα τα λαβουμε υπ'οψιν μου!μια ερωτηση μονο!ξερω οτι μπορω να βρω essence στα hondos center αλλα σε ποιο καταστημα(περιοχη) υπαρχει μεγαλη ποικιλια?

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστώ, χαίρομαι που σου φάνηκαν βοηθητικά. Εγώ έμενα Θεσσαλονίκη και αγόραζα τα essence από Hondos (αυτό στο Appolonia Politeia ειχε πάντα πιο γεμάτο stand) ή στον Κανελλόπουλο (μεγάλη ποικιλλία στη βασική σειρά αλλά δε έφερνε τα Trends series). Καθώς όμω δε ζω πλέον Ελλάδα τους τελευταίους 7 μήνες δε ξέρω τι έχει αλλάξει και ποια καταστήματα έχουν φέρει Essence γιατί ακούω πως έχουν πλέον έρθει πολλά νέα προϊόντα της εταιρίας που παλιά δεν ήταν διαθέσιμα.

      Delete