Sunday, June 3, 2012

My Inglot eyeshadow palettes

 Το συγκεκριμένο post σας το χρωστάω από καιρό αλλά με τις διάφορες υποχρεώσεις και τρεχάματα δεν τα είχα καταφέρει. Δεν είναι άλλο φυσικά από τις παλέτες των σκιών μου από την εταιρία Inglot. Τις αγαπώ πολύ αυτές τις παλέτες και ήθελα πάρα πολύ να σας τις δείξω. Για ελάτε να τις δούμε μία προς μία!



 Ok so this post is something I owed you since quite a time but I hadn't manage to do it because of various things and obligations. So it's time now and of course I am talking about my eyeshadow palettes from Inglot. I really love these and I wanted to show them to you for such a  long time. So let's see them one by one!
Press here for English
 Για το Freedom System της Inglot σας έχω μιλήσει εδώ, όπου σας έδειξα λίγο την πρώτη παλέτα που είχα ξεκινήσει να φτιάχνω. Όπως σας έχω αναφέρει ξανά επειδή μου άρεσε πάρα πολύ η ποιότητα και η απόδοση των πρώτων σκιών που δοκίμασα, αποφάσισα να φτιάξω 3 πενταπλές παλέτες για καθένα από τα αγαπημένα μου χρώματα (στο μακιγιάζ), δηλαδή μια πράσινη, μια μωβ και μια μπλε. Ξέφυγα λιγάκι από το αρχικό αυτό μου πλάνο και στο ταξίδι που έκανα στη Βαρσοβία σχετικά πρόσφατα  "έφτιαξα" την παλέτα με τις μωβ αποχρώσεις και επειδή τώρα το καλοκαίρι ήθελα μια παλέτα με πιο ροδακινί αποχρώσεις είπα να φτιάξω κάτι τέτοιο και να αφήσω τη μπλε για αργότερα.


Ξεκινάω από την πράσινη παλέτα, πρόκειται για το αγαπημένο μου χρώμα ever (και αμέσως από πίσω έρχεται το μωβ) για το μακιγιάζ των ματιών μου, μου αρέσει πάρα πολύ και ήθελα παλέτες που θα δίνουν αρκετές επιλογές και έντονων αλλά και φωτεινών αποχρώσεων. Ξεκινάμε με την 412 μια πολύ ανοιχτή πράσινη απόχρωση με κίτρινους υποτόνους και χρυσαφένια μεταλλική λάμψη, τέλεια για να φωτίσει το βλέμμα. Η απόχρωση 17 είναι επίσης μια ανοιχτή πράσινη απόχρωση με μικροσκοπικούς χρυσαφένιους ιριδισμούς, τη λατρεύω για το κινητό βλέφαρο όταν δεν θέλω πολύ έντονο αποτέλεσμα. 


 Η 58 από την άλλη είναι αυτό που θα ονόμαζα πραγματικό πράσινο του γρασιδιού. Εκπληκτικό χρώμα με απίθανη απόδοση, από τα αγαπημένα μου με διαφορά. Καμιά από τις σκιές μου σε αυτές τις παλέτες δεν είναι ματ αλλά σίγουρα αυτή έχει το πιο ματ αποτέλεσμα κι αν δε περιείχε αυτό το μικροσκοπικό χρυσαφί glitter θα μπορούσε να είναι εντελώς ματ. Οι πιο σκούρες αποχρώσεις τις παλέτας μου είναι οι 418 και 414. Η πρώτη είναι ένα σκούρο πράσινο του δάσους με σκούρους σχεδόν μαύρους υποτόνους και η δεύτερη ένα σχεδόν σμαραγδένιο σκούρο πράσινο με μπλε υποτόνους (στα όρια του teal).


 Περνάμε στη δεύτερη παλέτα που περιλαμβάνει πιο ροδακινί και χρυσαφένιες αποχρώσεις. Αυτή πραγματικά τη λατρεύω και είναι απίστευτα όμορφη για το καλοκαίρι. Η απόχρωση 393 είναι μια ανοιχτή ροδακινί με κίτρινους υποτόνους (πιο κίτρινη στο swatch από ότι στην παλέτα), ενώ η 395 είναι μια ανοιχτή πορτοκαλί με λευκούς υποτόνους πολύ ωραίο highlighter πιστεύω.


 H 397 είναι ένα όμορφο ζεστό μπεζ-ροδακινί (εμένα μου φαίνεται πως έχει και μερικούς ροζ υποτόνους) και η 407 είναι η αγαπημένη μου σκιά στην παλέτα αυτή ένα πανέμορφο κοραλί-πορτοκαλί με ροδακινί ιριδισμούς. Τέλος η 430 είναι μια πολύ όμορφη χρυσαφένια απόχρωση.


 Ορίστε και τα υπέροχα μωβ μου! Ξεκινάμε με το 420 μια γκρι-μωβ απόχρωση με σχεδόν μεταλλικό τελείωμα ενώ το 439 είναι ένα καθαρό μωβ σχεδόν το χρώμα του αμέθυστου (αυτές τις δυο τις λατρεύω). Το 441 είναι μια σκούρη λιλά απόχρωση.


 Η απόχρωση 445 είναι μια ανοιχτή δαμασκηνί απόχρωση και η τελευταία, η 446 είναι ένα πλούσιο δαμασκηνί με κόκκινους υποτόνους (τις δυο τελευταίες αποχρώσεις νιώθω πως τις αδικεί το swatch). Πολύ όμορφη παλέτα αν και νομίζω πως μωβ φοράω συχνότερα το χειμώνα οπότε τότε θα την χαρώ ακόμη περισσότερο. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις παλέτες αυτές, σας έχω ήδη πει πω έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και μεγάλη διάρκεια ενώ λατρεύω και την εφαρμογή τους. Όλες οι σκιές που σας δείχνω είναι όπως φαίνεται shimmery.
 Θα ακολουθήσει και κάποια στιγμή σίγουρα μια παλέτα με μπλε αποχρώσεις αλλά έχω γεμίσει παλέτες τελευταία και δε την βιάζομαι. Τις δυο παλέτες μου τις έφτιαξα με πολύ καλή τιμή στη Βαρσοβία αλλά γενικά και εδώ θεωρώ πως έχουν πολύ ανταγωνιστική τιμή και πολύ καλή ποιότητα.
Αν θυμάμαι καλά κάθε τετράγωνη σκιά είναι στα 2,5gr.


 Κι επειδή ξέρω πως πριν λίγο καιρό μόνο άνοιξαν τα Inglot και στην Αθήνα και πολλές φίλες μας ψάχνουν ιδέες για το τι να δοκιμάσουν, ορίστε και μερικά προϊόντα που μου άρεσαν πολύ κι ακόμη δε σας έχω δείξει εδώ αν και τα έχω καιρό.
 Το βερνίκι νυχιών (987) ανήκει στις ανοιξιάτικες καλοκαιρινές αποχρώσεις της season αυτής και είναι μια τέλεια απόχρωση που μόλις την είδα έπαθα πλάκα (είναι και αυτή η αγάπη με τα πράσινα χαχα). Περιέχει 15ml (ok δε θα τελειώσει ΠΟΤΕ) και κοστίζει 11 ευρώ, τιμή που δε θεωρώ και πολύ οικονομική για ένα βερνίκι και δε μπορώ να πω πως θέλω να δοκιμάσω πολλά χρώματα αν και είμαι πολύ ικανοποιημένη από την ποιότητα του. 
 Ακολουθεί το eyeliner gel matte στην απόχρωση 87 μια υπέροχη teal απόχρωση που φοράω είτε σαν eyeliner είτε στις άκρες των βλεφαρίδων μου (έτσι το είχα δοκιμάσει και στο μαγαζί) είναι απίστευτο πόσο ταιριάζει με τις GDE σκιές μου, γενικά υπέροχο προϊόν. Περιέχει 5,5gr και νομίζω κι αυτό κοστίζει περίπου 11 ευρώ.


Το κραγιόν 169 αν σας θυμίζει κάτι είναι εκείνο που είχαμε δώσει πριν καιρό στο giveaway μας μια πολύ καθημερινή και "ταιριάζω με όλα" απόχρωση. Φυσικά μου άρεσε τόσο που πήρα και μια για μένα χαχα. Είμαι ικανοποιημένη από τα κραγιόν της Inglot, καλή απόδοση χρώματος (το συγκεκριμένο είναι αρκετά sheer κάτι που μου αρέσει για να το συνδυάζω με έντονο μακιγιάζ στα μάτια) και πολύ καλή ενυδάτωση. Τέλος έχω δοκιμάσει και το lip paint 56 μια super ανοιξιάτικη bold ροζ απόχρωση που μου αρέσει πολύ και μόνη αλλά και πάνω από κάποιο άλλο κραγιόν για να προσφέρει λάμψη (το swatch το δείχνει πολύ μονοδιάστατο είναι πολύ καλύτερο στα χείλη). Περιέχει 4,5gr και αν θυμάμαι καλά και τα δυο κοστίζουν 11 ευρώ. (Εκείνη τη μέρα ή όλα κάναν 11 ευρώ ή θυμάμαι ότι να 'ναι)


Και για να κλείσω ορίστε ένα look με τις πρώτες 2 παλέτες.


 Πως σας φαίνεται; Θα θέλατε να δείτε κι άλλα looks από τις παλέτες αυτές (εδώ ή έστω στη σελίδα μας στο facebook;)


 Ελπίζω να σας άρεσαν οι παλέτες μου από την Inglot. Περιμένω να μου πείτε τι έχετε δοκιμάσει από την εταιρία ή τι θα θέλατε πολύ να δοκιμάσετε. Πως σας φαίνεται το Freedom system τους; Ποιες αποχρώσεις είναι οι αγαπημένες σας; 

 Και φυσικά μην ξεχνάτε το μικρό lush giveaway μας ως τις 7/6!


English Version

 I have already spoken about Inglot's Freedom System here, where I had showed you some eyeshadows from my first eye palette. Like I have told you I really liked the quality and pigmentation of these eyeshadows, so I decided to make one 5- shadow palette for every one of my favorite make up colours (green, purple and blue). In my last trip to Warsaw I went a little off schedule and although I've made a purple one I left the blue palette for later because I wanted to make a peachy- gold palette for the summer..


 Let's start from my green eye palette, which is my favorite colour ever for eye make up (purple follows pretty close though). In general I tried to make palettes with a nice range of shades from light highlighters to dark intense colours. First is the 412 shade, a very light green shade with yellow undertones and a gold sheen, perfect to light up the eyes. Shade 17 is too a light green shade with small golden sparkles, I really love this for the whole lid when I don't want a very intense result.


 Shade 58 is what I would call real grass green. Amazing colour with fab pigmentation, one of my favorites certainly. None of these shadows is a matte but this one has certainly the most matte result (except of this fine gold glitter). The most dark shades of this palette are 418 and 414. The first one is a dark forest green shade with dark, nearly black undertones and the other is an emerald-like dark green with some dark blue undertones (almost teal).


 Passing to my second palette with peachy- gold shades. This is literally beloved! Super nice for summer. Shade 393 is a light peachy one with yellow undertones (more yellow than it looks in the pan), while shade 395 is a light orange with white undertones, I think it's a very nice highlighter.



 Shade 397 is a warm peachy-beige (I guess it also has some pink undertones) and 407 is my favorite one from this palette, a gorgeous coral-orange shade with peachy iridescent sparkles. Finally 430 is a beautiful golden shade.


 And here are my purple one! We start with shade 420 a grey-purple one with an almost metallic finish while shade 439 is a pure purple jewel shade (I love these 2 so much!). Shade 441 is a dark lilac.


 Shade 445 is a light plum shade and the last one is 446, a rich plum one with red undertones (I feel that the swatches doesn't do fair to the last two shades). I really like this palette although I know I particularly wear more purples in fall- winter so I know that then I will wear it even more. In general I am very satisfied from my eye palettes, I have told you already that they have super pigmentation and last really long and I love their application. Every single one I have shown you is a pearl (I don't love matte ones I 've told you lol).
 I guess that in the future I will also build my blue palette but lately I have got so many new palettes that I am not in a hurry. Two of these I 've purchased in Warsow and was an amazing deal but I consider they are a good bargain here in Greece too concerning their quality. I think every square eyeshadow is about 2,5gr.


 And because I know Inglot has just opened in Athens a little time ago and many friends that live there are looking for ideas and proposals, here are some more products that I 've tried and I liked and haven't shown you already.
 This nail lacquer (987) is part of their latest spring-summer collection and it's such a perfect green shade that I absolutely went mad about it when I saw it. It contains 15ml (ok this one will never end) and costs 11 euros, which I found kinda pricy for a nail polish and although I really liked its quality I don't know if I'd try any other shades.
 Next is the eyeliner gel matte (shade 87), a beautiful teal shade that I wear as an eyeliner or as a mascara on the tip of my eyelashes over black mascara (that's the way the make up artist in there put it to me) and it is unbelievable how much this works with my GDE pigments. It contains 5,5gr and I think this costs also approximately 11 euros.

The 169 lipstick is the same we were giving away some time ago, a really everyday color that goes with everything. Of course I liked it so much that I got it for myself too (we always giving away stuff we really like). I am very satisfied by the quality of these lipsticks, they have nice pigmentation (although this one is quite sheer which I like so that I can use it with bold eye looks) and very moisturizing too. Lastly, I have also purchased this lip paint 56, a super springy bold pink shade that I wear by itself or over other lipstick to offer more shine (in the swatch it looks less shiny than in real life). It contains 4,5gr and if I remember correctly these both cost 11 euros (that day everything I got was 11 euros or my memory is crap).


And here is a look based on the first two palettes.


 What do you think? Would you like to see some more looks with these palettes (here or on our Facebook page)? 


 I hope you liked my palettes from Inglot. I'd love to read what have you tried from this company or what would you like to try. What do you think of their   Freedom system? Which were your favorite shades?


35 comments:

  1. τελεια ολα!και το μακιγιαζ αψογο!well done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ ευχαριστώ πολύ μωρό μου :-*

      Delete
  2. Θέλω και εγώ παλέτα της Inglot!!!!!!!
    6 ευρό η κάθε σκιά δεν έχει;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι 6 η μία και η 5πλη παλέτα 6,5 ευρω, θεωρώ πως είναι πολυ καλή η σχέση ποιότητας -τιμής

      Delete
  3. Ειναι παρα πολυ ωραια ολα τα χρωματα!
    Ειδικα τα πρασινα!!
    Θα ηθελα να δοκιμασω το ματ τζελ φαινεται
    πλ ωραιο!
    Φιλακια ααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι άλλη λάτρης του πράσινου, χαίρομαι! Είναι φοβερό το eyeliner πολύ καλή εφαρμογή και απίστευτη διάρκεια. Φιλιά

      Delete
  4. τέλειο το λουκ που δημιούργησες.. σκοπεύω να επισκευτώ τα Inglot εδω Αθήνα σύντομα κ ψάχνομαι για το τι να πάρω... βοήθησες πολύ! ευχαριστώ! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ ευχαριστω πολύ, χαίρομαι που βοήθησα, πιστεύω πως θα βρεις διάφορα πράγματα που θα σου αρέσουν :-)

      Delete
  5. αψογες παλετες!καταπληκτικοι συνδιασμοι.τα μωβ τα λατρεψα.και το λουκ σου φανταστικο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστωωωωω :D χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν kisses

      Delete
  6. Η 395 και η 397 ήταν ήδη στην λίστα μου, τώρα που τις ξανά βλέπω σίγουρα θα ειναι η επόμενη αγορα μου! Η 414 μου φαίνεται πολυ ενδιαφέρουσα, και η 407...αχ τι μου κανεις! Τα swatches σου ειναι ξεσηκωτικά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ήξερα πως εσένα θα σε ξεσηκώσω χαχαχα. Η 414 και η 407 είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες σκιές της εταιρίες πιστεύω ξεφεύγουν από τις πιο μονοδιάστατες αποχρώσεις

      Delete
  7. Υπέροχα όλα και το λουκ άαααακρως καλοκαιρινό. Πρέπει να πάω Inglot όπως και δηποτε... :Pp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να πας! Και να πεις την άποψη σου :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ

      Delete
  8. Την ροδακινί παλέτα έτσι πως είναι θα την αγόραζα! Έχει υπέροχα χρώματα, όχι ότι οι άλλες πάνε πίσω...
    Το gel eyeliner μοιάζει με μελάνι! Τέλειο!!! Θα πάω σύντομα Inglot και θα σου οφείλω πολλά από αυτά που θα πάρω, να το ξέρεις!
    Φιλιά!!!

    υ.γ. το look είναι φανταστικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να κάνεις δική σου όοοοοοοχ τη δική μουυυυυυυυυ! Χαχα
      Τη φοράω σχεδόν καθημερινά τελευταία.
      Είναι πολύ ωραίο κι έχει κι άλλα ωραία χρώματα.
      Να πας, είμαι σίγουρη πως θα ξετρυπώσεις και άλλα :D
      thaanx :*

      Delete
  9. Είναι όντως πολύ ωραίες :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου :-)

      Delete
  10. Πολύ καλό review!! Πήρα πρόσσφατα κάποιες σκιές τους και είμαι κατενθουσιασμένη!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε, είναι πραγματική πολύ καλή η ποιότητα τους

      Delete
  11. Όλες οι παλέτες σου είναι τέλειες,πιο πολύ όμως μου άρεσαν οι μωβ αποχρώσεις!Οι άλλες μάλλον δεν θα μου ταιριάζουν :(
    Αυτό που με κέρδισε όμως είναι το gel eyeliner.Τι υπέροχο χρώμα είναι αυτό;;;Ψάχνω να πάρω ένα τέτοιο και μου άρεσε πάααρα πολύ αυτό!Είχα πει δεν θα ψωνίσω για λίγο καιρό και με έβαλες σε πειρασμό!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου αρέσει γιατί έχει αρκετά καλή ποικιλία να επιλέξεις αποχρώσεις για διάφορους τύπους επιδερμίδας απ' όλα τα χρώματα. Το gel eyeliner ήταν love at first site πραγματικά και λατρεύω αυτές τις αποχρώσεις. Αν είσαι σε shopping pause κάνε λιγάκι υπομονή, όλα αυτά είναι στη μόνιμη σειρά :-)

      Delete
  12. Οταν τα ειδα απο κοντα ξετρελαθηκα, ειδικα με τα πρασινα που ξερεις οτι ειναι η αδυναμια μου! Θελω κι εγω να φτιαξω! Την επομενη φορα λοιπον "στο κεντρο αδερφες μου, στο κεντρο!!!!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλέ ναι κέντρο δε το είπαμε ότι θα αράζουμε στο γιαουρτάδικο ξεθεωμένες :P? xaxaxaxa
      Ααααχ τα πράσιναααααα
      Φιλάκια

      Delete
  13. τι όμορφα όλα!! Πήρα κι εγώ 3 σκιούλες, η 407 ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστώ πολύ! Μα δεν είναι? Να μας δείξεις και τις υπόλοιπες :-)

      Delete
  14. pretty colors. i havent heard of this brand, but i like the gold palette.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's a polish brand that has mainly stores in Europe and just a few in USA and Australia. Affordable and good quality

      Delete
  15. Oι αποχρώσεις του πράσινου μου αρέσουν πολύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι και οι δικές μου αγαπημένες :-)

      Delete
  16. Thank you very much for your kind words

    ReplyDelete
  17. Πεθαίνω για τα ροδακινί-ροζ σου!κ ότι μου λείπουν από τη συλλογή μου!Ακολουθεί μίνι επιδρομή μετά :D Για τα πράσινα και μωβ δε χρειάζεται να πω κάτι,μιλάνε από μόνα τους!Thanx to you,έχω ήδη 2 πανέμορφες παλετίτσες!

    ReplyDelete
  18. Υπέροχες και οι 3 παλέτες και το gel eyeliner άψογο!!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα έχω καταευχαριστηθεί πάρα πολύ όλα αυτά τα προϊόντα! :) Φιλάκια!

      Delete