Tuesday, June 12, 2012

My Loisir Spring-Summer 2012 collection


Νομίζω πως δεν έχω κρύψει την αγάπη που για τα κοσμήματα της Loisir και περίμενα πως και πως να σας δείξω τι διάλεξα από την Ανοιξιάτικη- Καλοκαιρινή συλλογή τους Secret Garden που απλά βρήκα υπέροχη! Για να είμαι ειλικρινής τα περισσότερα από αυτά τα έχω από το Πάσχα (τα πιο πολλά ήταν δώρα για τα γενέθλια μου -τα οποία διάλεξα εγώ χαχα-) αλλά περίμενα ένα- δυο κομμάτια, που καθυστέρησαν να κυκλοφορήσουν, γιατί ήθελα να σας τα δείξω όλα μαζί.

 

Loisir is a  Greek jewellery brand that I really love (you can find various posts on our blog). I really wanted to show you the stuff I 've got from their Spring-Summer 2012 "Secret Garden" collection which I loved the moment I saw their new collection brochure! Most of them I have since Easter (I mostly got them as birthday presents- that I chose lol-) but some pieces were delayed to come to stores so I waited because I wanted to show them all to you.



Press here for English
 Ξεκινάω από το ρολόι, κεντρικό κομμάτι της ανοιξιάτικης juicy watch συλλογής τους με διάφανο μπρασελέ και λεπτομέρειες με διακοσμητικά κρύσταλλα και ροζ χρυσό. Δε θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί αλλά δεν έχω κόλλημα με τα ρολόγια παρά μόνο ως αξεσουάρ και γενικά συνήθως με ενοχλούν ιδίως όσα έχουν μεταλλικό μπρασελέ, αλλά αυτά εδώ τα ρολόγια μπορώ να τα φοράω συνέχεια και να τα συνδυάζω με τόσα outfits που τα λατρεύω, τόσο αυτό όσο και τη χειμωνιάτικη ροζ εκδοχή του που έχω.


 Περνώντας στα υπόλοιπα κοσμήματα το μάτι μου έπεσε κατευθείαν σε αυτό το πολύ όμορφο σετ. Αγαπώ πολύ αυτού του τύπου bangles βραχιόλια σε διάφορα πάχη και αυτό  μου φάνηκε τόσο ιδιαίτερο. Μου άρεσαν τα χρώματα, το pattern και τα ασορτί σκουλαρίκια. Δε τα φοράω πάντα όλα μαζί, αλλά ανάλογα με το outfit και πως θέλω να το σετάρω αλλά μου αρέσουν πολύ όλα.


 Τα επόμενα δύο βραχιόλια είναι κομμάτι της συλλογής Fashion Link και τα χρώματα που επέλεξα είναι ένα υπέροχο μπλε και ένα σκούρο φούξια και μαζί και το ασορτί μπλε δαχτυλίδι. Τελείως καθημερινά, κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα να επιλέξετε αυτά που σας αρέσουν περισσότερο και ταιριάζουν με το στυλ σας.


 Περνάμε στο κομμάτι που ερωτεύτηκα αμέσως μόλις το είδα. Μια πανέμορφη πεταλούδα- περιδέραιο (όχι η μόνη που έχω από τα Loisir, μου αρέσει που τιμούν ιδιαίτερα το μοτίβο αυτό). Το πιο ανοιξιάτικο κομμάτι της συλλογής κατά την άποψή μου.


Και φυσικά την συνδύασα με το δαχτυλίδι πεταλούδα σε χρυσές αποχρώσεις και τα δυο. 


Το τελευταίο κομμάτι δεν έχει πολλές μέρες που κυκλοφόρησε και είναι τμήμα μια συλλογής με βραχιόλια και περιδέραια με έμβλημα το μονόκερο. Εγώ διάλεξα αυτό το υπέροχο πετρόλ βραχιόλι, γιατί απλά λατρεύω το χρώμα αλλά και τους μονόκερους (ναι μονόκεροι και πεταλούδες, είμαι 5 χρονών, so what :P).


 Μου άρεσε πολύ η συλλογή αυτή. Φρέσκια, ανοιξιάτικη, θηλυκή και κοριτσίστικη ταυτόχρονα. Τα Loisir με εξέπληξαν θετική και αυτή τη season και το σπίτι μου έχει γεμίσει με αυτά τα υπέροχα ροζ κουτάκια! Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρία που έχει προσφέρει -20% έκπτωση στις Greek Beauty Bloggers (από την προηγούμενη μας συνάντηση στη Θεσσαλονίκη) και έτσι αυτά τα καλούδια γίνονται ακόμη πιο προσιτά.

Πως σας φάνηκε η συλλογή Secret Garden; Ξεχωρίσατε κάποιο κομμάτι; Σας άρεσαν όσα διάλεξα;

English Version

 And I will start from my watch, a central piece of their Secret Garden juicy watches collection, with a transparent bracelet, decorated with crystals and rose-gold plating. I am not have mentioned this here before but I am really not a watch kinda gal, I really want them as accessories and they generally annoy me a bit especially the ones with metal bracelets but these Loisir watches I can wear them all the time and match them with some many outfits that I really love them, not only this one but its winter pink version too.

 Going on with the rest of the jewellery, this beautiful set caught my eye. I love this kinda of wide bangles in various designs and this set looks quite different. I like the colours and the pattern and the really cute earrings. I don't always style them all together as a set but depending the outfit I wear and the others accessories I want to use but I like them all very much.


 Next two bangles are from the Fashion Link collection and the ones I chose is a gorgeous blue and a dark fuchsia as well as a dark blue ring to go with them. They are perfect for everyday and the come in a great variety of colours to choose from according to your preferences and style.


 Next is the piece that I love most from this collection. A beautiful necklace with a butterfly sitting on flowers (and this isn't the only butterfly-related jewellery I have from Loisir, they really seem to like this design). In my opinion this is the more springy piece of the collection.


And of course I had to get this butterfly ring too, both in gold shade.


And this last one is a quite recent purchase (I had ordered everything and I was waiting for this last one), because it came out in stores a few days ago.  It's part of a necklaces and bangles series with a unicorn design. I chose this beautiful petrol bangle, simply because I love the colour and unicorns (yes unicorns and butterflies, I am 5 years old, so what? :P).

 I liked this Secret Garden collection very much. It's fresh, springy, feminine but girly too. Once more Loisir surprised me positively and my house is filled with this lovely pink boxes! I would like to thank Loisir that offers a -20% sale for us Greek Beauty Bloggers (from our last meeting here in Thessaloniki) and makes these beauties even more affordable to us.

What did you think of the Secret Garden collection? Which piece caught your eye? Do you like my choices?

28 comments:

  1. με γεια σου και καλοφορετα ολα!με τις πεταλουδες εχω ενα θεμα και εγω(βλ.tattoo)

    φιλια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Μα είναι τόσο όμορφες :-)

      Delete
  2. Eίναι τέλειααααα!
    Δεν κατάλαβα τι έχουν οι πεταλούδες? Έχω κόλλημα μαζί τους, και γενικά μου φέρνουν καλή τύχη και τις έχω σε αξεσουάρ και γω. Αλλά θα έπαιρνα και ένα μονόκερο. So what? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thaaanx! Ακριβώωωωωως! So whaaat? :P :D

      Delete
  3. Τέλεια κοσμηματακια!!!το αγαπημένο μου είναι το ρολόι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ, είναι πολύ όμορφο και βολικό.

      Delete
  4. α εχεις καταπληκτικη κοριτσιστικη συλλογη!!μπραβο.μου αρεσαν ιδιαιτερα τα μονοχρωμα βραχιολια σου και το μενταγιον πεταλουδα.
    δεν θυμομουν οτι εχουμε το ιδιο ρολοι,μονο που εγω το φοραω και το καλοκαιρι.χιχι.

    καλοφορετα ολα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν :-)
      Α εγώ το θυμόμουν, μη νομίζεις και γω το φοράω!

      Delete
  5. Καλοφόρετα κοπέλα μου!!! Είναι όλα ένα και ένα :)

    ReplyDelete
  6. Όσα διάλεξες είναι τέλεια!! Λατρεύω το ρολόι, τα βραχιόλια από την Fashion Link συλλογή και το βραχιόλι με τον μονόκερω. And butterflies rule!!
    Θα τους επισκεφθώ σύντομα!
    Φιλιάάά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should do that! Mου άρεσαν πολύ όλα! Φιλάκιααααα

      Delete
  7. Πολύ ιδιαίτερες επιλογές!

    ReplyDelete
  8. ολα πανεμορφα!με γεια σου!κι εγω θελω να παρω τα βραχιολακια αυτα αλλα το καθυστερω γιατι δεν ξερω ποιο χρωμα να διαλεξω :)
    οσο για τις πεταλουδες δεν εισαι η μονη!εγω να δεις τι κολλημα εχω..εχω παααρααα πολλα κοσμηματα με πεταλουδιτσες,εχω κρεμασμενα διακοσμητικα στους τοιχους του δωματιου μου και το αποκορυφωμα μια πεταλουδιτσα τατουαζ!;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα έχει μεγάλη ποικιλία και γω δυσκολεύτηκα χαχα
      Χαίρομαι που βγαίνουμε όλες fans των πεταλούδων σιγά σιγά :D

      Delete
  9. Θέλω το ρολόι και το δαχτυλίδι με την πεταλούδα για αρχή! Αχ, έπρεπε να κάνω κι εγώ λίστα γενεθλίων στα Loisir!! Με'γεια σου όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Now you will know better next time xaxa! Kisses

      Delete
  10. Όμορφα όλα και ωραία χρώματα....τις πεταλουδίτσες τις λατρεύω!!!!
    Καλοφόρετα όλα!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Τα χαίρομαι ήδη εδώ και καιρό και τα έχω καταευχαριστηθεί!

      Delete
  11. Καλοφόρετα όλααααααααααααααα!!! Είναι όλα ένα και ένα!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσουν :-)

      Delete
  12. Να σε ρωτήσω κάτι...μπορεί να είναι λίγο χαζό αλλά....καταστήματα Loisir που υπάρχουν...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/loisir.official
      σε παραπέμπω στην επίσημη σελίδα της Loisir στο facebook όπου έχει μια καρτέλα store locator, για να βρεις όλα τα καταστήματα Loisir που υπάρχουν στην περιοχή που ενδιαφέρεσαι :-)

      Delete
  13. Καλοφορετα:-)
    Τελεια ολα και ειδικα το ρολοι♥♥

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστώ πολύ :-) Είναι μούρλια το ρολόι :D

      Delete
  14. omorfa kommatia! latevo tis petalouditses!:) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. τελικά κάτι ξέρει η Loisir είμαστε πολλές που τις λατρεύουμε :-)

      Delete