Sunday, August 19, 2012

Erre Due collective haul


Το τελευταίο διάστημα παρατήρησα πως έχω μαζέψει μερικά πραγματάκια από την εταιρία Erre Due και παρόλο που δε τα αγόρασα όλα μαζί αλλά ξεχωριστά το καθένα σε διάφορα shopping trips, αποφάσισα να σας ετοιμάσω ένα μικρό haul για να σας τα δείξω τι έχω ξεχωρίσει.


 I noticed that I have purchased quite a few stuff lately from the Greek company Erre Due and although this weren't bought all together but in various little shopping trips, I decided to do a collective mini haul to show them to you.



Press here for English


 Ξεκινάω όπως συνήθως με τα προϊόντα για τα μάτια. Επειδή είχα αρκετά χρόνια να αγοράσω σκιές τις εταιρίας αποφάσισα να δοκιμάσω προϊόντα από διαφορετικές σειρές για να έχω μια καλύτερη εικόνα.


 Από τις μονές σκιές ξετρελάθηκα με αυτό το εκπληκτικό σκούρο βαθύ μπλε από τη σειρά Wet and Dry sparkler for eyes (No 440). Ιδιαίτερα το αποτέλεσμα σε υγρή εφαρμογή είναι απλά πανέμορφο, ενώ με χρήση βάσης και σε στεγνή εφαρμογή δίνει πολύ πιο έντονο αποτέλεσμα από το swatch. Περιέχει 2gr προϊόντος και κόστισε περίπου 11,5 ευρώ.


 Η επόμενη μονή σκιά που πήρα είναι από τη νέα σειρά Coloreyes στην απόχρωση No 7 που είναι μια πολύ ωραία λαμπερή ροζ απόχρωση. Και αυτή η σκιά εφαρμόζεται τόσο στεγνή όσο και υγρή και έχει πολύ καλή απόδοση και στις δυο περιπτώσεις (με την υγρή να υπερτερεί πάντα κατά τη γνώμη μου σε τέτοιου είδους σκιές). Η νέα συσκευασία είναι πολύ διαφορετική σε μαύρο χρώμα και με τετράγωνο σχήμα, φαίνεται όμως πολύ όμορφη και παρόλο που περιέχει την ίδια ποσότητα προϊόντος κοστίζει λίγο λιγότερο (περίπου 10,50 ευρώ).

 

Φυσικά έχοντας μείνει τόσο ικανοποιημένη δε μπορούσα να μη δοκιμάσω και τις πενταπλές παλέτες της σειράς Emphaseyes. Ομολογώ όμως πως αυτό που με τράβηξε περισσότερο ήταν η ανταγωνιστική τιμή. Η εταιρία αποφάσισε να κατεβάσει την τιμή αυτών των παλετών από τα 19 στα 12 ευρώ. Η παλέτα που επέλεξα ήταν η No 9 λόγω των πράσινο-μωβ αποχρώσεων που περιέχει καθώς αυτά είναι πάντα τα χρώματα που μου χτυπούν στο μάτι.


Περιέχει 5 σκιές του 1gr εκ των οποίων οι 4 είναι shimmery και μόνο η μία είναι ματ. Τις πράσινες και μωβ αποχρώσεις έρχονται να συμπληρώσουν δύο πιο μπρονζέ και χρυσαφένιες, κάνοντάς αυτή την παλέτα πολύ ευκολοφόρετη και με πολλές επιλογές διαφορετικών συνδυασμών. Το πολύ μικρό της μέγεθος την καθιστά ιδανική για διακοπές!


 Περνώντας σε βερνίκια νυχιών, αυτά που έχω αγοράσει τελευταία ανήκουν στη σειρά exclusive από την οποία έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη στο παρελθόν. Οι αποχρώσεις που επέλεξα είναι ένα πολύ φωτεινό κίτρινο (Νο 185) το οποίο αποδείχθηκε περισσότερο neon απ' όσο θα ήθελα και ένα υπέροχο απαλό baby pink με λεπτούς γαλάζιους ιριδισμούς (Νο 178)!


 Το τελευταίο είναι απλά υπέροχο! Παρόλο που είναι πολύ sheer και χρειάζεται σίγουρα 3 στρώσεις, δίνει ένα πολύ διακριτικό, όμορφο και λαμπερό αποτέλεσμα. Αν και έχω ελάχιστα βερνίκια σε αυτές τις αποχρώσεις αυτό με κέρδισε αμέσως.


 Για το τέλος άφησα το καλύτερο κατά την άποψη μου προϊόν και ένα από τα αγαπημένα μου για το καλοκαίρι. Πρόκειται για την Glowing Touch Bronzing Powder της εταιρίας. Είναι λίγο πολύ γνωστή  εμμονή μου με τα bronzers (παρόλο που δεν είμαι ουσιαστικά τόσο fan του ηλιοκαμένου look -lol) και αυτό είναι από τα ομορφότερα που έχω δει. 


 Αποτελείται από 3 αποχρώσεις, μια πιο σκούρα (bronzer), μια ανοιχτόχρωμη (highlighter) καθώς και μια ενδιάμεση απόχρωση με αρκετά ροζ υποτόνους που είναι πολύ κολακευτική. Και οι 3 αποδίδουν πολύ καλά και το ανάγλυφο σχέδιο της πούδρας φαίνεται πολύ όμορφο. Επίσης και οι 3 αποχρώσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στα μάτια αν θέλετε ένα πολυχρηστικό προϊόν.


Όταν αναμειχθούν, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο, διακριτικό και όχι πολύ έντονο, λαμπερό αλλά χωρίς αποτέλεσμα "ντισκομπάλας". Πιστεύω πως παρόλο που ταιριάζει σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, σίγουρα θα δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα, ιδίως ως highlighter και στις πιο σκουρόχρωμες. Όσο για την τιμή του και σε αυτό η εταιρία έχει μειώσει την τιμή από τα 19 στα 12 ευρώ. Η κίνηση αυτή που δεν αναφέρεται να έχει σχέση με την περίοδο των εκπτώσεων θεωρώ πως είναι πολύ σημαντική και πολύ αξιόλογη εκ μέρους της ελληνικής εταιρίας και μακάρι να την ακολουθήσουν και άλλες. Πραγματικά ειδικά με μια τόσο ανταγωνιστική τιμή συστήνω ανεπιφύλακτα αυτό το εξαιρετικό προϊόν.


Όπως διαπιστώνετε, οι τελευταίες μου αγορές από την εταιρία Erre Due με άφησαν πολύ ικανοποιημένη. Σίγουρα οι πάγκοι της θα είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα μου σε κάθε μου επίσκεψη πίσω στη χώρα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα από την Erre Due;


English Version








 Like usually I will start with eye products. Because there had been a lot of time since I last bought eyeshadows by Erre Due, I 've decided to try out products from various lines so that I 'd have a better opinion.


 From the single eyeshadows, I really loved this amazing dark deep gem blue from the Wet and Dry sparkler for eyes line (No 440). Especially when applied wet it is simply gorgeous, while with the use of eyeshadow base it gives a much vibrant result from the swatch. It contains 2gr of product and it costs about 11.5 euros.


 The next single eyeshadow I 've purchased is from the new line Coloreyes in the shade No 7, a bright nice pink shade. This eyeshadow can also be applied either dry or wet and has a great pigmentation either way (I always tend to prefer applying wet these kind of eyeshadows). The new line has a different black square package, it looks very nice and although it contains the same amount of product it costs a little less (about 10.5 euros).

 

 Of course having been so satisfied I could resist trying the 5-eyeshadow palettes of the line Emphaseyes. I admit that the thing that have drawn me was mostly their price. The company decided to lower the price fro 19 to 12 euros. The palette I chose was No 9 because of the green and purple shades that contains, as these are always the colours that I notice first.


 It contains 5 shadows of 1gr each, 4 shimmery and 1 matte. Beside the green and purple shades there are also two more bronze and golden ones which in total make this palette very wearable and capable for a lot different looks. Also its compact size makes it perfect for vacation!


 Going on to nail polishes, the ones I have purchased are from the exclusive line that has left me very satisfied in the past. The shades I chose is an extremely bright yellow (Νο 185) that ended to be much more neon that I wanted and an amazing baby pink with discrete blue shimmer (Νο 178)!


 This last one is just wonderful! Although it is quite sheer and certainly needs 3 coats, it gives such a pretty, shiny result. Even though I have very few polishes in these kind of shades, this one instantly won me.


 For the end I've left the product in my opinion and one of my favorites for the summer. It is the Glowing Touch Bronzing Powder of the company. My bronzers mania is kinda known (although I am fair and not a fan of the tanned look- lol) and this one is one of the most beautiful I 've seen.


 It consists of 3 shades, a darker (bronzer), a more fairer (highlighter) and a medium on with pink undertones which is very flattering. All 3 are very pigmented and I really love the pattern. All of them can also be used as eyeshadows if you would like a multipurpose product.


 When they are mixed, the final result is pretty, discrete- not intense glowing but without looking as a glittery disco ball. I believe that although it looks great on fair skins, it would also be nice, especially as a highlighter even on darker skintones. As for the price, Erre Due has also reduced this products price from 19 to 12 euros. This move didn't seem to be connected to a sales offer and I believe it is very important and noteworthy and I wish other companies will follow this tactic. Especially with such a price I really recommend this amazing product.


 As you can guess my last purchases by Erre Due has really left me satisfied. I am sure that from now on I will always pass by their counter with every given chance. Have you tried any of these products? Which are your favorite Erre Due products?


41 comments:

  1. oi skoura mple seira einai iperoxi!
    episis ti kitrino verniki to exw k egw! dokimase na valeis mia strosi aspro verniki k meta apo panw to kitrino!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι πράγματι!
      Το σκέφτηκα κι αυτό αλλά φοβήθηκα μήπως βγει ακόμη πιο έντονο, θα το δοκιμάσω πάντως ευχαριστώ :-)

      Delete
  2. Η πενταπλή παλετούλα είναι τέλεια! Πόσο λατρεύω αυτά τα χρώματα! Το bronzer έχει υπέροχο σχέδιο και ακόμη πιο όμορφο αποτέλεσμα! Τα βερνίκια μου αρέσουν κι εμένα πολύ!!! Καλοφόρετα κούκλα! Xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και γω τις λατρεύω τις αποχρώσεις αυτές. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Ευχαριστώ, φιλιά :-)

      Delete
  3. Η πούδρα είναι τέλεια!!! Και το γεγονός ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν σκιά το καθιστά απαραίτητο για κάθε νεσεσέρ!!!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι και σε πάρα πολύ καλή τιμή!

      Delete
  4. Με γεια!καλα το σχεδιο της πουδρας ειναι πολυ ωραιο!τα βερνικια τους ειναι παρα πολυ καλα κι εχω αρκετες αποχρωσεις,μ αρεσει που στεγνωνουν σχετικα γρηγορα και λαμπουν!Αυτο το ροζακι βεβαια μου εχει ξεφυγει ;)Οσο για τις σκιες εχω κι εγω 2-3 απο τις wet'n'dry και μ εχουν βολεψει πολυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι από αυτά που δε θες να τα χαλάσεις
      πολύ καλά τα βερνίκια πράγματι, να το τσεκάρεις το ροζάκι :-)

      Delete
  5. αυτη τη πουδρα την εχω βαλει στο ματι!!
    και η τιμη της τελεια,μπραβο στην εταιρεια.
    καλοφορετα ολα κουκλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. να την τσιμπήσεις κούκλα μου, αξίζει!
      πολύ αξιόλογη η κίνηση της εταιρίας
      φιλάκια γλυκιά μου

      Delete
  6. H πούδρα είναι και δικό μου αγαπημένο προϊόν!την χρησιμοποιώ σε πρόσωπο και μάτια και είναι απλώς απίστευτη!αλλά και οι σκιές wet and dry έχουν τρομερή εφαρμογή!πολύ ωραία όλα
    Φιλιά
    Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. η εφαρμογή των προϊόντων ξεχωρίζει. μου άρεσαν όλα όσα δοκίμασα :-)

      Delete
  7. Βερνίκια και μολύβια έχω δοκιμάσει από την ED. Το σετάκι με τις σκιές θα το έχω στα υπόψην...:) Με γειαααα σου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. και γω κυρίως βερνίκια και μολύβια έχω δοκιμάσει, αλλά μου άρεσε πολύ η ποιότητα όλων όσων δοκίμασα τώρα. Ευχαριστώ πολύ :-)

      Delete
  8. έχω πολλά μολύβια απο την εταιρεία αυτή, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κραγιόν. τα βερνίκια τους επίσης πολύ καλά. γενικά έχουν αρκετά καλή ποιότητα, αν και κάποιες φορές οι τιμές είναι λίγο υψηλές για 'ντραγκστορ'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομίζω πως γενικά τα πιο πολλά από αυτά έχουν τσιμπημένες τιμές για drugstore brands. Γι αυτό εκτίμησα πολύ και την κίνηση να μειώσουν τις τιμές ορισμένων προϊόντων.
      Θα ήθελα και γω να δοκιμάσω και κραγιόν τώρα που το αναφέρεις

      Delete
  9. Από Erre Due έχω δοκιμάσει μολύβια ματιών, βερνίκια & ένα ροζ ρουζ! Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με την εταιρία και την ποιότητα των προϊόντων! Με γεια σου όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ' ευχαριστώ. Και ρουζ θα ήθελα να δοκιμάσω, έχω ακούσει καλά σχόλια γενικά.

      Delete
  10. Η πούδρα και η παλέτα σκιών φαίνονται τέλειες! Έχω αρκετά βερνίκια νυχιών από διάφορες σειρές και το 90% θέλει τουλάχιστον 3 στρώσεις, εκνευριστικό...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. βερνίκια έχω δοκιμάσει μόνο από την exclusive σειρά και με εξαίρεση αυτό το ροζάκι όλα ήθελαν 2 coats. Kαι μένα δε μου αρέσουν όσα θέλουν πολλές στρώσεις, δεν εφαρμόζουν καλά αλλά αυτό ήταν τόσο γλυκό που δε πειράζει τόσο

      Delete
  11. Πολύ όμορφα όλα,ειδικά η πούδρα! Την σκιά την 440 την έχω κι εγώ και την αγαπάω!! Είναι απίστευτο το χρώμα της!! Με γεια! xx Menia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι υπέροχο το χρώμα της και η απόδοση πολύ καλή. Και μένα η πούδρα είναι η αγαπημένη μου απ' όλα! Thanx :-)

      Delete
  12. to mano to rozaki einai uperoxo! me vazeis se peirasmo me to bronzer-highlighter!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. και ειδικά στο φως ακόμη πιο ωραίο. Να πας να την τσεκάρεις κι από κοντά :-)

      Delete
  13. Φαίνεται πολύ ωραία η παλέτα σου! Να τις χαρείς!!!

    ReplyDelete
  14. η μονή σκούρο μπλε σκιά μόλις μπήκε στην λίστα μου!! :)
    Πολύ ωραία όλα κοπέλα μου..

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχει αρκετές ιριδιζούσες σκούρες μπλε αποχρώσεις στις διάφορες σειρές εμένα αυτή μου άρεσε περισσότερο αλλά κοίταξε καλύτερα ποια σου αρέσει εσένα. Φιλάκια κούκλα μου

      Delete
  15. γενικως συμπαθω πολυ τα προιοντα τους.δεν εχω δοκιμασει το bronzer τους αλλα φαινεται υπεροχο!δοκιμασα το μαυρο μολυβι τους και ειναι απιστευτα σταθερο και μαυρο!μπαινει στην WISHLIST σιγουρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ποιο από όλα τα μαύρα εννοείς; το μηχανικό ή αυτό που ξύνεται; Θέλω να το τσεκάρω σίγουρα

      Delete
  16. omg..... ειναι απλα υπεροχα! με εκανες να θελω να παω τωρα τωρα για ψωνια!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το παθαίνω και γω αυτό μην ανησυχείς χαχα

      Delete
  17. ολα πολυ ωραια εχω καλες εντυπωσεις απο την erre due και θεωρω τα βερνικια νυχιων της απλα τελειαα!!

    αυτο το κιτρινο ειναι τοσο γλυκουτσικοο!!

    φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. απ' ότι φαίνεται έχουμε οι πιο πολλές καλές εντυπώσεις σε γενικές γραμμές. Είναι αρκετά φλουό για να το θεωρήσεις γλυκούτσικο το συγκεκριμένο αλλά και πάλι είναι πολύ ωραίο. Πολλά φιλιά

      Delete
  18. με βάζεις στον πειρασμό να επισκεφτώ σήμερα ένα κατάστημα Hondos Center.... θα το κάνω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ελπίζω να βρεις πράγματα που σου αρέσουν :-)

      Delete
  19. Respect for ErreDue....ότι έχω απ'αυτή τη μάρκα είναι υπέροχο και αξίζει τα λεφτά του. Έχεις κάνει υπέροχες επιλογές χρωμάτων!!!!

    Αν έχεις χρόνο, σε έχω κάνει tag στο post μου για τα most worn summer items....θα χαρώ να διαβάσω τα δικά σου
    http://mirmigkaki.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα συμφωνήσω έχουν πολύ ωραία πράγματα! Σ' ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν. Πολύ ωραίο tag θα το κάνω μόλις βρω χρόνο! :-)

      Delete
  20. Αγαπώ κι εγώ erre due!! Έχω τρεις σκιές στη συλλογή μου, μια μαύρη (μοιάζει πολύ με τη μπλε που έχεις βάλει), μια πράσινη και μια πορτοκαλο-κοραλί!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτή η μαύρη και η πράσινη πολύ πολύ καλές ακούγονται χεχε!

      Delete
  21. Πολυ ωραιες επιλογες!

    ReplyDelete