Monday, March 31, 2014

My Inglot Blue eyeshadow palettes | Smugnificent


 It's been long since I promised you to post swatches of my remaining Inglot eyeshadow palettes and since these days were a bit dedicated to Inglot products (also on my Youtube channel) I decided to finally present you my lovely Inglot blues. I have already posted pic and swatches of my other three Inglot palettes (greens, purples and peachy-golds) here if you want to check them.


 Έχει πολύ καιρό που σας υποσχέθηκα πως θα ανεβάσω swatches και των υπόλοιπων μου eyeshadow palettes της Inglot και σκέφτηκα πως αφού ανέβασα και video σχετικό με Inglot πρόσφατα (με την παλέτα με τα κραγιόν μου) είναι καλή ευκαιρία να σας δείξω και τις παλέτες μου με τις πιο θαλασσί και μπλε αποχρώσεις. Έχω ήδη ποστάρει στο παρελθόν swatches από τις υπόλοιπες τρεις παλέτες που έχω με σκιές της Inglot (πράσινα, μωβ και ροδακινί-χρυσά) αν θέλετε ιδέες.




Πατήστε εδώ για Ελληνικά
  What I had in mind when I enter the store was to put together a nice blue palette as I had already created the other shades that I love. Why strangle to choose shades for one palette when there are so many choices to fill a different palette for each of my favorite colours? The vast variety of shades and textures is one of the things I find most amazing with Inglot eyeshadows. Although I love my shimmers and most of my previous choices for Inglot shadows were shimmery with blues I felt the need to put in a lot of mattes to keep it versatile, beautiful and not dated (shimmery blue looks can easily be so '80s). As always I used swatches and reviews of the lovely Temptalia she has done some amazing Inglot choices that helped a lot to put my 5 shades down in a pan.


 Although I always tend to love more dark blue shades I knew that I wanted a couple of lighter shades to complete my palette. Starting from the lightest shade in the palette is 369 matte a light blue shade with a lavender undertone (continuing beauty education: this colour supposed to be called periwinkle, never heard of it before). This is one of the most unique shades to my collection, I didn't have anything similar and it has great pigmentation. Another matte shade is 322 matte a medium blue cyan shade, another one with amazing colour pay off. Next we have a DS shade (double sparkle) in 480DS, this one has also a true blue base with satin texture and a lot of silver sparkle. I find it very beautiful but I think that this could be easily dupable. 336 matte is the darkest matte in my palette, a dark cornflower shade, very buildable, I think the swatches don't do it justice. Lastly Ι have chose a pearl eyeshadow for my palette in P426. This one has a similar medium blue base with 480DS but it has a very pearly finish. I like it a lot but sometimes I think I should have gotten a darker version like P428.


 The second palette I want to show you was not in the program, but I was so distracted by these gorgeous turquoise shades. So I decided to put them in a small triple palette. And yes I know that these 3 all look very very similar at first sight but turquoise is such an amazing colour that I could not resist having these.
 

 I chose 2 light to medium turquoise/teal shades: a double sparkle in 473DS and a matte in 372. The first one has fine silver glitter and both have a similar shade as base and are amazingly pigmented. Last choice was 504DS, a shade with one of the best pay-off I have seen! This one is a darker turquoise shade with a bit more green in it and subtle silver shimmer also. The quantity of each shade depends on the texture. Mattes are 2.3grams, DS 2.5 and pearl 2.7 grams, all pretty good for a palette especially since you need a tiny bit as they are buttery and pigmented, even the mattes. I am sure these turquoises will get a lot of use this Spring and Summer.


 These are my Inglot palettes that belong to the "blue family". Have you tried Inglot eyeshadows and what do you think about them? Also leave me more suggestions in case I decide to build yet another palette.


Ελληνική εκδοχή



  Αυτό που είχα στο μυαλό μου όταν μπήκα στο κατάστημα ήταν να φτιάξω μια πενταπλή παλέτα με μπλε αποχρώσεις όπως είχα κάνει και με τα υπόλοιπα αγαπημένα μου χρώματα. Γιατί άλλωστε να να ζορίζομαι να διαλέξω σκιές για μια μόνο παλέτα όταν υπάρχουν τόσες επιλογές διαθέσιμες ώστε να φτιάξω μια διαφορετική παλέτα για καθένα από τα αγαπημένα ου χρώματα; Αυτό είναι και ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα στις σκιές της Inglot, η μεγάλη ποικιλία σε αποχρώσεις και υφές! Αν και αγαπώ τις shimmery σκιές και οι πιο πολλές μου επιλογές από Ιnglot έχουν shimmer, με τις μπλε αποχρώσεις  όμως ένιωσα την ανάγκη να διαλέξω κυρίως ματ ώστε να μην μοιάζει βγαλμένη από τα '80s. Όπως και με τις υπόλοιπες μου παλέτες πήγα έτοιμη αφού είχα συμβουλευτεί swatches και reviews της καταπληκτικής Temptalia, έχει κάνει καταπληκτικές επιλογές από Inglot και με βοήθησε πολύ να διαλέξω την πεντάδα μου.


 Αν και αγαπώ συνήθως τις πιο σκούρες μπλε αποχρώσεις, ήξερα πως ήθελα και μερικές πιο ανοιχτές σε αυτήν την παλέτα. Ξεκινώντας από την πιο ανοιχτόχρωμη απόχρωση, η 369 matte είναι μια ανοιχτή μπλε απόχρωση με λιλά υποτόνους (όπως έμαθα το χρώμα λέγεται periwinkle, όσο ζεις μαθαίνεις). Αυτή είναι και μια από τις πιο μοναδικές αποχρώσεις στη συλλογή μου, δεν είχα κάτι παρόμοιο και επίσης έχει καταπληκτική απόδοση. Μια ακόμη ματ σκιά, η 322 matte είναι μια μπλε κυανή απόχρωση και αυτή με καταπληκτική χρωματική απόδοση. Έπειτα έχουμε μια DS σκιά (double sparkle) την 480DS, που έχει μια σατινέ αληθινή μπλε βάση και αρκετό ασημί sparkle. Μου αρέσει πολύ αλλά νομίζω πως μπορεί να βρει κανείς εύκολα dupes. H 336 matte είναι η πιο σκούρη ματ απόχρωση στην παλέτα, μια σκούρη cornflower απόχρωση, που "χτίζεται" πολύ εύκολα, νομίζω πως τα swatches την αδικούν. Για το τέλος διάλεξα μια pearl σκιά την P426. Αυτή έχει μια παρόμοια βάση με την 480DS αλλά με πολύ περλέ τελείωμα. Μου αρέσει πάρα πολύ αλλά νομίζω πως ίσως έπρεπε να πάρω μια λίγο πιο σκούρη όπως την P428.


 Η δεύτερη παλέτα που θέλω να σας δείξω, δεν ήταν προγραμματισμένη αγορά αλλά μόλις είδα αυτές τις τέλειες τυρκουάζ αποχρώσεις. Αποφάσισα λοιπόν να τις βάλω σε μια μικρή τριπλή παλέτα. Και ναι το ξέρω πως όλες μοιάζουν παρόμοιες αλλά αγαπώ αυτές τις αποχρώσεις και δε μπόρεσα να αντισταθώ.
 

 Διάλεξα 2 ανοιχτές προς μεσαίες τυρκουάζ/ πετρόλ αποχρώσεις: μια double sparkle, την 473DS και μια ματ, την 372. Η πρώτη έχει πολύ λεπτό ασημί glitter και οι 2 έχουν παρόμοια βάση και έχουν τέλεια απόδοση! Τελευταία επιλογή μου ήταν η 504DS, μια από τις σκιές με την καλύτερη απόδοση που έχω δει! Αυτή είναι μια πιο σκούρη τυρκουάζ απόχρωση και περιέχει πιο πολύ πράσινο καθώς και ένα πολύ διακριτικό ασημί shimmer. Η ποσότητα κάθε σκιάς εξαρτάται από την υφή. Οι ματ σκιές περιέχουν 2,3 γραμμάρια, οι DS 2,5 και οι pearl 2,7 γραμμάρια, πολύ καλό μέγεθος για σκιές που μπαίνουν σε παλέτα και κυρίως επειδή χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα σε κάθε χρήση. Ξέρω πως αυτήη τριπλή παλέτα θα πολυφορεθεί την Άνοιξη και το Καλοκαίρι!


 Αυτές είναι οι παλέτες μου από την εταιρία Inglot ου περιέχουν τις πιο μπλε αποχρώσεις. Εσείς έχετε δοκιμάσει σκιές από την εταιρία και ποια είναι η άποψη σας; Θα χαρώ να μου αφήσετε προτάσεις για μια ακόμη μελλοντική παλέτα! Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε τις υπόλοιπες παλέτες μου με σκιές της Inglot αλλά και τα video με τις παλέτες μου με ρουζ και κραγιόν!

8 comments:

  1. Κόλλησα με την 369-periwinkle! Αυτό το χρώμα το έχω ακούσει και σαν blurple btw γιατί είναι μπλε+μοβ χαχαχα δεν έχουν πλάκα αυτά τα ονόματα; Μου κάνει εντύπωση που έχεις τα κοντινά χρώματα στην ίδια παλέτα, εγώ για τη χαρά του ματιού και μόνο θα τα ανακάτευα κι ας έψαχνα μετά 2 ώρες να βρω το ματ και όχι το γκλίτερ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ναι και γω το έχω ακούσει το blurple, hilarious! Ο βασικός μου στόχος με τις Inglot παλέτες ήταν να τις έχω ανά χρώμα και θέλω να φτιάξω και καναδυο ακόμη για να μαι ειλικρινής χαχα. Έχω τόσες παλέτες ανάμεικτες μωρέ εδώ κυριάρχησε το organised freak μέσα μου!

      Delete
  2. απλά ΤΕΛΕΙΕΣ!!! Ήμουν σίγουρη ότι θα επέλεγες τέτοια χρώματα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χχαχα φυσικά είμαι γνωστή άλλωστε! Φιλάκια κούκλα μου!

      Delete
  3. Oh I looove those aqua turquoise-like shades! <3 And I love Inglot, period :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ι was so happy to learn the first store opened in Switzerland! I think these shades would look very cool on you ;)

      Delete
  4. Inglot is a brand I definitively want to try!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh you must Veronica. I am so happy with everything I have tried from them!

      Delete