Monday, August 3, 2015

My Insta-July 2015 |Smugnificent

I am back after a summer vacation hiatus as I had let you know on Facebook. I hadn't done that since really really long but my exhausting rhythms reached that point so a break was needed. I even missed my previous insta-month but there is no better way to return than a new insta-post not so beauty related this time but certainly vacation-centric. So let me show you what I did while I was away and be sure to not check this post with an empty stomach (hihi).



Επιστρέφω μετά από μια καλοκαιρινή διακοπή όπως σας είχα ενημερώσει και στο Facebook. Δεν είχα κάνει κάτι παρόμοιο εδώ και πολύ καιρό αλλά οι εξαντλητικοί μου ρυθμοί επιτέλους με έφτασαν στο σημείο που πραγματικά είχα ανάγκη από ένα διάλειμμα. Έχασα ακόμη και το προηγούμενο insta-post κάτι που δεν έχει ξαναγίνει αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να επιστρέψω από ένα νέο insta-post που δεν είναι τόσο σχετικό με beauty αλλά περισσότερο σχετικό με τις διακοπές μου. Αφήστε με λοιπόν να σας δείξω τι έκανα όσο έλειπα και σιγουρευτείτε πως θα τσεκάρετε αυτό το post με γεμάτο στομάχι. 


Early July I visited some good friends of mine in London. Since I have visited London quite a few times already I decided to spend more time enjoying their company and all the things I love in London like the wide selection in entertainment, the numerous food choices and of course shopping. Even more since one of the friends I stayed with is a real food expert (be sure to check her blog) and she had so many ideas and suggestions on what to try. I even had (finally after all these times) my first English afternoon tea (that I changed into a capuccino but that is not the point haha). I also visited China town which I had not in my previous visits and I enjoyed a wonderful day to one of my favourite places in London, the Victoria & Albert museum where I visited a great fashion exhibition on shoes. I went to my first theatre in London where we watched a really hilarious play, the "play that goes wrong". I visited favourite stores, including the huge new Lush store in Oxford Street (3 floors of amazing scents and colours, I was ecstatic). I will have a large London haul video for you next week that I hope you will enjoy. I just returned in Bern for a few days before flying to Greece to visit my friends and family. I had the most amazing vacation since long, I manage to spend more time with my friends than ever, I ate a lot of delicious food I miss and drank a lot. I cannot say I did nearly any shopping as I chose to spend my time with my loved ones, so many people I am lucky to have in my life, even my friends from Athens visited me. I think this time it was the hardest for me to leave but as always I missed my home and I returned in Bern happy but exhausted. The lack of sleep although enjoyable made me weak and I got a cold as soon as I was back, which still as I write this post bothers me as I am left without a voice and with a lot of cough. But even if the month ended with me ill, it was absolutely the greatest! I needed this vacation to return to full speed work and I am happy also to be back blogging. See you soon in another post!

















 Στις αρχές του Ιουλίου επισκέφτηκα φίλους στο Λονδίνο. Μιας και έχω πάει αρκετές φορές (ποτέ δεν είναι αρκετές) στο Λονδίνο αποφάσισα αυτή τη φορά να περάσω το χρόνο μου απολαμβάνοντας της συντροφιά τους αλλά και όλα τα πράγματα που αγαπώ στο Λονδίνο όπως τις πολλές επιλογές στη διασκέδαση, στο φαγητό και φυσικά στα ψώνια. Ακόμη περισσότερο μιας και ήμουν μαζί με μια food expert (να τσεκάρετε σίγουρα το blog της) και είχε τόσες ιδέες και προτάσεις για φαγητό. Πήγα επιτέλους και για το πρώτο μου English afternoon tea (παρόλο που πήρα καφέ αντί για τσάι χαχα). Επισκέφτηκα την China town που δεν είχα πάει στο παρελθόν και πέρασα μια υπέροχη μέρα σε ένα από τα αγαπημένα μου μέρη στο Λονδίνο, το Victoria & Albert museum όπου και είδα μια εξαιρετική fashion έκθεση σχετική με παπούτσια. Πήγα και στην πρώτη μου θεατρική παράσταση στο Λονδίνο, όπου είδαμε μια πολύ καλή κωμωδία το "play that goes wrong". Πήγα σε αγαπημένα μου μαγαζιά, ανάμεσα τους και στο νέο τεράστιο κατάστημα Lush στην Oxford Street (3 όροφοι γεμάτοι μυρωδιές και χρώμα). Θα ανεβάσω σύντομα και το London haul video που μου ζητήσατε και ελπίζω να σας αρέσει. Επέστρεψα μόνο για λίγες μέρες στη Βέρνη πριν φύγω για Θεσσαλονίκη για να δω την οικογένεια και τους φίλους μου. Πέρασα τις πιο καταπληκτικές διακοπές εδώ και καιρό, κατάφερα να περάσω περισσότερο χρόνο από ποτέ με τους φίλους μου, έφαγα τέλειο φαγητό και ήπια πολύ χαχα. Μπορώ να πω πως δε ψώνισα σχεδόν τίποτα καθώς προτίμησα να περάσω το χρόνο μου πιο εποικοδομητικά με τα αγαπημένα μου πρόσωπα, τόσα άτομα που είμαι απίστευτα τυχερή να έχω στη ζωή μου, ακόμη και οι φίλοι μου από Αθήνα με επισκέφτηκαν. Αυτή τη φορά ήταν για μένα δυσκολότερο από ποτέ να επιστρέψω αλλά όπως πάντα μου έλειψε το σπίτι μου και γύρισα στη Βέρνη χαρούμενη αλλά εξαντλημένη. Η έλλειψη ύπνου αν και για ευχάριστους λόγους με έκανε αδύναμη και αμέσως μόλις επέστρεψα αρρώστησα. Το κρύωμα μου με ταλαιπωρεί ακόμη και τώρα που σας γράφω καθώς έχω μείνει χωρίς φωνή και με πολύ βήχα. Αλλά ακόμη κι αν ο μήνας τελείωσε έτσι με εμένα άρρωστη ήταν με διαφορά ο καλύτερος! Είχα ανάγκη αυτές τις διακοπές για να γυρίσω στους εξαντλητικούς ρυθμούς δουλειάς μου και είναι χαρούμενη που ξαναπιάσα το blog και τα videos. Tα λέμε λοιπόν πολύ σύντομα στο επόμενο post!


















2 comments:

  1. You had such a fun and food-filled month! :-D Great recap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was an amazing month and fortunately it had huge amount of alcohol to wash out the food :D

      Delete